Nejste přihlášen/a.
jak vám startuje přechlastaná škodovka,máte problémy ji pak nastartovat?
Pokud je škůdka přechlastaná, tak pomalu sešlápnout plynový pedál nadoraz a startovat. Při pomalém sešlápmutí nám akcelerační pumpa nepřidá moc benzínu a díky otevřeným klapkám se válce dříve vypláchnou od přebytečného paliva...
Už nemám, ale jezdil jsem soukromými i služebními škůdkami od Š1000MB přes Š100L a Š105SP po Š120L, a všechny v tomhle byly hoooodně podobné...
Při pomalém sešlapávání plynu akcelerační pumpa nestříká vůbec...
Škůdka se neuchlastává nikdy, pokud se to se sytičem umí a karbec funguje jak má.
doplněno 01.04.13 15:32:Budem řešit, co je to "pomalu", máš stopky?!
Obecně řečeno, když se to s tou škoděnkou umí, tak funguje...
Thome, tuto otázku sem píšeš už poněkolikáté, to samé tu bylo snad každý týden od užvatele schademan (nejte jeden a ten samý?)
Škodovka SE nepřechlastává, tomu musí někdo pomoct.
Takže píšu znova:
Za studena (tím myslím motor o teplotě okolí, hlavně po ránu) - napumpovat AC pumpičkou, vytáhnout sytič, 5x prošlápnout plyn, startovat.
Za tepla (od teploty motoru cca 40°C výš) - NA NIC NEMAČKAT, NIC NEVYTAHOVAT, STARTOVAT.
Pokud nechytá, NĚKDE bude problém. Když mi nechtěla chytat zahřátá stopětka, vyměnil jsem svíčky a bylo to OK. Pokud ti to nepomůže zkoušej/hledej dál.
Je potřeba najít a odstranit problém a né se pořád ptát na to samé dokola
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.