Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Velká spotřeba oleje

Od: pavelhorak odpovědí: 9 změna:

Zdravím, mám nepříjemný problém. Asi před měsícem jsem měnil olej a filtr. Nalel jsem tam asi 8litru. Asi před týdnem mi začala svítit kontrolka servis a hned druhy den v zatáčkách problikávat kontrolky stop a olej. Tak jsem si lehl pod auto a všiml jsem si, že u filtru z hadice kape olej a z vypouštěcího šroubu taky, ale jen v málem množství. Dolil jsem 2litry, kontrolky zhasly. Včera opět po najetých 200km začaly svítit kontrolky v zatáčkách stop a olej. Dojel jsem domů a opět lehl pod auto. Všiml jsem si, že celej chladič a větrak je od oleje : ( Vypadá to, že to teče s také tluste hadice co vede z chladiče někde za motor. Musí to dělat ale za jizdy, protože když stojim, tak nikde olej neteče. Kromě šroubu a te hadičky u filtru. Ale to jen po kapičkách. Prosím o radu co to může byt a co je to za hadici z chladiče. Diky

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

to jste lil do traktora?

pavelhorak

Omlouvám se, nenapsal jsem o jaké auto se jedna Renault master 2.5dci 84kw r.v 2002

 

erikch*

0x

Pavle-co to máš za kárku,že si tam narval 8 litrů oleje-to je už první zásadní problém,tolik oleje není ani do dvanáctiválce... To že v klidu olej neteče je jasný,neběží olejový čerpadlo,takže olej nic netlačí...Umej motor wapem(teplou vodou nepotřebuješ ani žádnou chemii) a rychle pak na zvedák(s mytím to můžeš spojit,jde o to kde se a jak s kým dohodneš),musíš najít místo úniku a to přetěsnit-může to být od shora,těsnění ventilovýho víka,přes sání,hlavu,vývěvu(nenapsal si ani o jaké jde auto a motorizaci,což je základ)až vanu,výpust atd .atd.,zkrátka tisíc a jedna věc...

doplněno 23.03.13 17:16:

do 2.5 jdou čtyři litry-takže je jasný,že ty "zbylé" čtyři od tebe musí někam někudy ven...,prostě platí shora uvedené,očisti motor,na zvedák a nejdřív zjistit místo(a) úniku,pak až můžeš řešit za kolik a co...

pavelhorak

Renault master 2.5dci 84kw r.v 2002

no mě to na googlu vyplivlo olejovou nápln 7,5L.. ale řidil bych se olejovou měrkou... o te není ani zmínka... jestli ten motor ma turbo tak to klidně muže žrát olej.. nebo to kape z vypustneho.. musite sledovat jestli nejsoou kapky nebo kalužky.. jinak pokud zvladnete rozpojit tu hadici z ktere to kape, tak ji rozpojte a uvidide kolik z ni vyteče oleje.. ale ujistěte se že to je hadice sání.. at něco nevypustíte :D

doplněno 23.03.13 17:26:

jo je to možné.. každopadně si myslim že z te hadice by nemělo nic kapat.. měly by byt těsné.. ale jinak fakt bych je zkusil rozpojit.. pokud z toho vyleti vic jak decka tak bych se asi zaměřil na turbo

doplněno 23.03.13 17:37:

no tak je určitě něco špatně... pak bech zkusil jakou ma vuli turbína..

pavelhorak

Jako že by turbo žralo olej?

pavelhorak

Oka Ještě dnes zajedu do garáže, mě to neda Tak že pokud z hadice od turba vyleti hodně oleje, tak je turbo v hajzlu?

pavelhorak

Já už Vím odkud to valí. Z hadice která vede z chladiče někam za motor. Vypada to, že je to nějaké sání asi...

cobrak*

Není jen uvolněna hadicová spona?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]