Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer, měnil jsem na autě chladič, vypustil kapalinu, namontoval chladič, hadice, nalil novou vodu+ chl. kap. nastartoval motor, nechal jsem ho cca 30 min bežet na volnoběh. Během toho jsem mačkal hadice, aby zmizel vzduch. Než jsem vyjel, tak náln byla mezi min a max. po přijetí byla o kus výše než předtí,. tak jsem znovu projel a už byla jak byla před vyjetím, mezi min a max. Musí se to nějak spec.odvzdušnit? někdo říká, že se to odvzdušní samo, někdo zas jinak, jak na to? díky za radu a přeji hezký víkend
u většiny aut se to odvzdušní samo stačí projet až se ohřeje motor a otevře termostat pak nezapomenout zkontrolovat chladící kapalinu popřípadě dolejt
problém sem párkrát zaznamenal akorát u felicií a favoritů ale stačilo nahoře na termostatu povolit čidlo teploty -ne vytočit! vono si to fouklo a bylo po problému
při doplnování,výměně chladící kapaliny je ideální s autem najet čumákem do prudkého kopce a pak nechat cvrčet-podle typu auta,motorizace bud odvzdušnit nebo "nechat" odvzdušnit...A čumák "hore" z důvodu "vyhnání" bublin z radiátoru topení apod.,kde se rády zdržují...Při samotném procesu zapnout topení,ale to je asi jasný...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.