Nejste přihlášen/a.
Ráno jsem nenastartoval svou Corsu TD baterka uplně vybitá. Tak jsem dal nabíjet náhradní a dal tam náhradní. Druhý den, stejný problém navíc napětí 9V. Multimetrem jsem zjistil, že je na připojovacích kabelech zkrat. Neví někdo, čím by to mohlo být? (vizuální kontrola nezjistila mechanické poškození kabelů) Děkuji za odpověď. parkuju venku a bylo dost vlhko.
k tomu skratu dej do serie s baterií ampérmetr a měř co to bere v klidovým stavu jak je to víc jak 30mA je třeba hledat kde je problém
k tý baterii mám pocit že prostě odešla jak je stará? jestli si jí nabíjel a po nabití má 9V je na vyhazov
tak okud je tam vyloženě zkrat tak tam ampermetr ani nestrkat... , kdyby byl zkrat v jištěných obvodech, vypálila by se pojistka a při druhé baterii by se to nestalo.
Podle mě obylem máte zapnutý nějaký spotřebič...
Po připolení mínusu baterie se vytahuje oblouk. Navíc při odpojených kontaktech jsem a - proměřoval bzučákem. Po připojení nově nabité baterky jde napetí pěkně dolů netvrdím, že je tam nulovej odpor= zkrat ale nekonečno tam není ani zdaleka .
Napadlo mě, buď jde ještě před pojistkama napětí někde na kostru, a nebo neco jinýho? Kuna to mohla být samozřejmě taky ale za motor nevidím.
skusit odpojit nejdřív přívod z alternátoru a koumat jestli problém trvá či ne a pak odpojit přívod od startéru a opět koumat zda problém mizí či ne
mohla se třeba prošvihnout náká dioda v altíku i když kdyby něco s toho šlo do skratu hřáli by se kabely a dost
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.