Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Má smysl koupit 1.8T?

Od: karel99 odpovědí: 24 změna:

Ahoj

Potřebuju poradit..Chci koupit Golfa nebo Oktávku s 1.8Turbo benzín ale mám strach kupovat takhle starší auto s turbem...Jestli není lepší koupit třeba něco s V6(myslím třeba starší Vectru s V6)...Jak poznám že Turbo je zachovalý? Mám radši Turbo nebo větší motor?..Díky

 

 

24 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Mno je jedno zda 1,8T nebo 3,0 ,ale důležité je rozhodnout se proč to chci-pkd výkon,tak taději rovnou vákonnější než 1,8T aby zde pak nebyla otázka "mám 1,8T-jak zvýšit výkon?" i když je dost pravděpodobné že u tété motorizace asi tento dotaz nebude ,ale!

Sám za sebe-mám 1,8i16V 81kW a pokud by se mi dostalo identické auto,ve stejném stavu jako moje taková 2,1TD s 80kW nebo 3,0iV6 v plynu , tak bych se asi při přemýšlení hooodně zapotil!

 


0x

1.8T brat jedině v plynu jinak to žere i trávu kolem cesty

bazim*

Mám 1.8T v Passatovi a jezdím za +-11 - 12l/100 z 90% jen město a v tomhle počasí. Na 50% město a 50% mimo město jsem dal i spotřebu +-7,2l/100

Tuhle spotřebu bych opravdu nenazval, že to žere i trávu kolem cesty.

 

erikch*

0x

velký atmosferický motor vydrží podstatně více než maloobjemový plněný-čili šestiválec třílitr na tom bude i při horším zacházení lépe než "honěná" 1.8,a to nemluvě o podvozkových komponentech(u těžkého třílitru jsou od tlumičů,přes uložení náprav,ramena atd.atd.),které jsou dimenzovány na mnohem víc a mnohem víc vydrží,další bonus je výbava-vrcholná motorizace(což u drtivé většiny V6 byla),máte často i max.možnou výbavu...Pokud se povede sehnat zachovalou kárku V6,není co řešit...

 

fifin*

0x

ahoj,

podle mého názoru je 1,8t blbost,je to problematický motor a navíc není zrovna úsporný,poježdedění celkem fajn ,ale taky žádný zázrak ,když v tom máš 150k,když to budeš v dnešní době kupovat tak to bude olítané,turbo v kdejakém stavu,jezdil jsem s tím párkrát a taky jsem měl zkušenost s 2,5V6,jednoduchý motor ,žádný trubičky ,vývjevy a prostě věci co se dají zkurvit,s turbomotorem musíš jezdit,aby se hýbala třeba geometrie lopatek a jiné membrány.Mám sám turbodiesely(chápu ,že je toto benzín,ale turbobenzin),ale služební,jako soukr auto bych to nechtěl.Je to jen názor,hlavně v dnešní době nekoukat na povinné ručení kvůli obsahu,fabii 1,9tdi platím 2,6k ročně.např a navíc jak bylo psané ,tak 2,5 jsou velké nesmrtelné motory.

štastnou ruku

k2

V cem je motor VW 1.8T problematicky? V cem je neusporny?

tu 1,8ku máme v rodině má ji brácha a za 2 roky provozu sem měnil akorát jednu zapalovací cívku

problém vidím v tom že tady v čechách stím jezděl převážně mladší kluci a ty to auto dokonale vylítaj takže v čechách jí vzít jen od někoho koho znáš

já když scháněl oktu přemýšlel sem o 2 motorizacích o 81KW tdi a 1,8TURBO nakonec sem si nechal s němec dotáhnout TDI a bracha tu 1.8ku a zatím sme oba spokojený

110 nebo 132kW?

Kolik si tedy dlouhodobe bere, jestli to vis?

110 bere kolem 8l...pokud to chceš na litani tak bych se spíš podival pokud trváš na této motorizaci tak asi S3/A3..

karel99

Tak díky,koupím si buď Mondeo V6,Vectru V6 nebo Omegu V6...Velký motor je velký motor...díky moc...A co myslíte? co mám tady z těch brát?..

prolez si opl fora a ford fora a koupě těchle aut tě přejde já se pohybuju hlavně v opl forech neb sem měl donedávna ještě i vectru a tydle auta sou docela pěkný kasičky osobně bych do opla už nešel sem poučen bylo to nejdražší auto v mým životě

co se týče tý oktávky je to ta 110KW a bratr jezdí tak do 8.5l což s těma tihrnkama jezdit nebudeš ani omylem počítej 10-11l

bazim*

1.8T Určitě nepatří mezi problematické motory.

karel99

Takže říkáte V6? Zase známej říkal že měl 1.8T a klasický V6 a byl spokojenej...Asi půjdu do V6...A jsou nějaky tradiční závady na Opelech V6(rok 98-01)?Myslím Vectru nebo Omegu..

erikch*

pokud chceš V6-bud Francie nebo (řadový 6válec) od BMW...

takjan*

Nějak tu nejsou ujasněné názvy (ale to je tak všude). Jestliže je V před číslem, není to motor řadový, ale vidlicový. Takže V8 je vidlicový osmiválec (vidlicový šestiválec je úlet). A 6V je řadový šestiválec!

frantisekpetru*

Proč by měl být vidlicový šestiválec úlet?

takjan*

Správný vidlicový motor je prostě osmiválec Vždy to tak bylo..

Asi jste to nepochopil a taky ještě neviděl šestivál do V ani řadový že? BMW má běžně řadové ,francouzské stroje mají zase v kubatuře 3,0 vidlicový šestiválec! (jak PSA tak Renault)

erikch*

takjan-ach bože,proč pak asi píšu "nebo"...?!? Je nutné psát V6 nebo R6...? Proto jsem napsal řadový,neboli R6...

 


0x

a co takhle golf VR6?

doplněno 20.02.13 17:49:


s dobastlenym turbem to nejede marně :D

 

 

vesi350

0x

1.8T to je akorát do toho cpát peníze! a žere to. TDI od VW

takjan*

Samozřejmě že BMW má řadové šestiválce. Možno psát R6 nebo 6V. Bavíme se o motorech. ŠESTIVÁLEC do V je prostě jen poloviční motor. V motor je osmiválec a víc. Žádný v6 nemá nikdy zvuk motoru V..

erikch*

podle téhle logiky lze zrovna tak říct,že jediný motor s pořádným zvukem je dvanáctiválec-i v reálu tomu tak je(i proti "chrochtání" osmiválce),ale kdo to bude živit...Kdysi jsem měl na kšeft v sedmě Bafíku pětilitr dvanáctihrnec,ale s plnou(100 litrů) do Prahy a zpět do Krkonoš(tam už skoro prázdná) byla fakt velká masírka...To je pro fajnšmekry,kteří pí...chají minimálně jednu pumpařku,jinak je to utopie... Šestiválec se ještě uživit nechá,i bez LPG...

 

jester*

0x

urcite ne sice jede dobre ale taky žere jak tank kup si rači v nafte

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma atmosfericky motor

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]