Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Resistin je bezbarvý?

Od: dvdr5* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den,

sehnal jsem si starý Resistin ml. Na zrezivělé části karoserie, ochrana podvozku... (modrá plechovka) Ale při natírání mě překvapilo že to je téměř průhledné? jenom takový hnědý nádech to má. Je to vpořádku? Nanášet se bude na lehce zkorodovaný plech. Rady ohledně jiného prostředku nepotřebuji

doplněno 10.02.13 15:24:

tady je vidět na fotce


 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ladaadal*

2x

Resistiny ti tady už vysvětlili, tak to nebudu opakovat. Ale ta rada o sběrném dvoře - no v žádném případě. Každou tu plechovku po spotřebování obsahu pečlivě vyčistit a nechat jako raritu, tohle už se jen tak nevidí.

 


1x

resistiny sou 2 druhy ML je na dutiny vozu je takovej světle hnědej a dost teče

a pak je resistin CAR ten je černej a hustej je určen k natírání spodku vozů

jo a dělali se i ve spreji

 


0x

Jo, pokud je to ML, tak bude v pořádku. Pořádně ho ale zamíchejte, po těch desítkách let se asi dost usadil. Ředit se to případně dá syntetickým ředidlem a snad i benzínem.

Mimochodem máte doma docela hezkou sbírku socialistických relikvií . Skoro by to chtělo navštívit sběrný dvůr.

 

dvdr5*
10.02.13 16:23

díky všem

 

zabu

0x

Jo. To je správná barva. Jen lehce nahnědlý. Ale pokud s ním natřete rezavý plech, bude Vám to hnít i pod tím rezistinem.

dvdr5*

určitě teda není na dutiny tenhle lehce hnědý? no tak neni to vyloženě nahnilé ale kdyby to byl zdravý plech tak je řeč o jiné barvě

Ale jo, je to na dutiny. Je to ale pro nanášení rozprašovací triskou (na hadičce, zastrčené otvorem do dutiny), ne pro natírání. Pokud je možnost se tam dostat štětcem, je lepší ten hustý.

doplněno 15.02.13 09:21:

Samozřejmě, že pokud je plech rezavý hodně, už to nepomůže. Na lehce orezlý je to ale dobré (i když dneska už asi existuje něco dokonalejšího).

bono*

Černý je na spodky, medově zlatý na dutiny. Obojí je bezvadné a i po strašných letech se stále vyrábějí a prodávají. Ředí se tech, benzínem.Vytvoří i na zrezivělám plechu mastnou voskovitou hmotu, bohužel ne úplně zasychající. Zastavuje stávající korozi a zabraňuje nové. Je vhodný i na jiné věci - v pneuservisech se s ním natírají dosedací plochy zkorodovaných disků, aby bezdušová pneu neutíkala, též je dobrý na svorky akumulátorů, tedy po jejich utažení jako protikorozní opatření. Pak je povolíte kdykoli bez problému. Tím že nezasychá do tvrda a nezalepí, má velké možnosti použití. Jen ten smrad.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]