Nejste přihlášen/a.
Zdravím.
Nejspíš budu potřebovat svazky kabelů od řídící jednotky na Fiat Brava 1.6 16V 76KW r.v.99 plast sání.
-Nevíte na kolik mě to cca vyjde?
-Vrakáč,nebo zajet do fiatu?
-Výměnu asi zvládnu sám,že?
radši bych honil vrakáč či nákou inzerci u fiata to bude ranec
kdysy sem chtěl svazek na jednoho mercedesa a řekli mi v autorizáku 25000kč tak sem si poradil jinak přetahal sem si to sám za pomoci jednotlivých drátů
jinak co je kabelům že honíš nový?
prvně sem myslel že je vadnej nějakej snímač teploty,nebo krokovej motorek,ale pak sem zkusil zahýbat kabelama u řídící jednotky a auto málem zdechlo,při dalším zahýbání se zvýšil volnoběh...takže jednotka asi dostává špatný informace od čidel,dneska sem to zkusil prostříknout kontakt sprejem,ale vypadá že si s tím už někdo hrál,možná je to oblepený jen aby to bylo zaizolovaný,to se budu muset podívat
se toho neboj vycvakni konektor a kontakty na ŘJ vem jehlovým pilníkem a bacha at si je neohneš
pak rozeber pokud pude i konektor kabeláže a jukni jestli nejsou vyhnilí dráty
většinou ale postačí očista konektorů ŘJ a mírné naohýbání kontaktů v konektoru kabeláže
jenže já ten pilník asi neseženu,protože bydlím v malým městě,ale zkusím se poptat
doplněno 02.02.13 09:31:a navíc kontakty na ŘJ byly totálně čistý,takže v kabelech asi taky (není do toho vidět jak je to malý :D )
Já bych se podíval i na svazek kabelů před konektorem.Ten konektor sám bývá čistý,ale problém může být těsně před ním.Opatrně odizolovat a prohlédnout a hlavně proměřit.Nejen v klidu,to povede každý drát,ale zahýbat s ním při měření.Bezvadná kabeláž k řídící jednotce motoru je základ.Nespoléhej na vzhled kabelu,i když vypadá nepoškozeně.Uvnitř může být přerušený či poškozený korozí,ač to není vidět.Spousta záhadných závad je způsobena právě tím.
jojo až bude zase lepší počasí tak na to mrknu pořádně,vřera jsem to jen prošplíchl kontakt sprejem a zdá se že výkon neztrácí,otáčky jsou jaké mají být,jen při startu se prohoupne volnoběh,ale zatím jásat nebudu,třeba je to náhoda že dnes byla jízda bez problému
doplněno 02.02.13 12:30:třeba to vylepší ještě základní nastavení přes diagnostiku
tak sem to pročistil znovu a důkladněji + sem prostříkl pár kontaktů (u snímače teploty vody i vzduchu,krokového motorku,potenciometru) a ''kostku'' (spojku) s kabelama,která byla dost zaprasená,ale nevěděl sem jak ji rozpojit tak jen zvenčí.
Po následným seskládání start bez prohoupnutí otáček (ale to bývalo občas i před tím) a při hýbání s drátama taky klid,tak su zvědavej na následující dny,ale byl bych rád kdyby byl problém vyřešen
už ani nepamatuju jak dlouho řešim ten samej problem všechno co je zde popsáno vyčištění, sprej na kontakty atd všechno jsem vyzkoušel na chvilku dobrý ale vzhledem k tomu že jsem to zkoušel takto třikrát a problem se za náhodnou dobu stejně projevil znova si nemyslím že je to to pravé řešení. mám podezření že na to má vliv počasí a vlhkost vzduchu takže nejspíš nějaké změny v roztažnosti těch drátů...nezávisle na teplotě : startuji a dalších 5 minut se těším 3000 ot/min na volnoběh, dále v závislosti na teplotě budto ve vlhku a nebo při teplotách nad 30°C někdy i míň během jízdy kolísání otáček kdy mi ručička skáče sama od sebe nahoru dolu, zastavím-li kouknu do motoru při volnoběhu a otáčky opět buď cestujou semtam v pravidelných intervalech nebo prostě jen vyskočí opět na nějakých 2500 - 3000 - pohejbu s kabelama a problem je na pár dní vyřešen. přestože vysoké teploty pokračují. nechápu. Sháním někoho kdo by za rozumnou cenu uměl na zakázku vyrobit kabely zbrusu nové třeba i měděné.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.