Nejste přihlášen/a.
Dobrý den je nutné vyměnit při rozvodech vše tedy vodní pumpu,kladku,řemen nebo stačí vyměnit jen řemen a kladku jen pro info
na autě se stočeným tachometrem které je z dovozu a prodáváte to dál stačí vyměnit řemen, aby kupec dojel s autem alespoň domů, na vlastním autě je dobré vymenit vše, ale pokud jste čerpadlo měnil před měsícem, nutné to není...především napínací kladku s hyraulikou která je dnes ok a zítra by mohla prolínat, na té bych nešetřil...když pak řemen spadne, bude to drahé
pokud mohu taky jednu otázečku abych nezakládal další otázku kolik stoji vyměna rozvodu (vše jak píšete,kladka,pumpa,řemen) na octávii 1.9 tdi 77 kw rok výroby 2010?
Pokud to bude Tvoje a koupeno jak funglovka, NOVÉ!,a máš o kilometrovém nájezdu přehled, tak by měl stačit řemen .Byla auta kde původní vodní pumpa a kladky přežila přes 300 000km bez úhony!
není nováá je 2 roky stará a má najeto 64 tisic a myslímm že poctivých nechci to zakřiknout ale i kamarád mi říkal že je na tom motoru videt že je novej
mě to práveukazuje servis za 280 dnio nebo za 9700 km v bazaru mi řekli že s tim enmam vubec hejbat, až pak po ty době až se to ukáze že s tim mam zajet do servisu tak jak to je? nevim jestli s tim tam mam jezdit nebo ne mam posledni sefis psaný koncem řijna
doplněno 19.01.13 21:54:a kolik to cca vyjde celej komplet i s prací? rozvody olejee filtry atd? vejdu se do 8 - 10 tisic? aco serviska musim ji mít vedenou nebo ne? auto se nechystám prodávat nejdřive tak za 7 let a to podle me ude lechce prodejný i bez servisky, protože kdybych nemusel mít vedenou servisku tak bych jezdil do nautorizovaného sevisu ke známím kde mam práci v podstatě za nic
doplněno 19.01.13 23:20:nn záruka před vánoci končila
to bude servisní interval na výměnu oleje a filtru jinak jak už bylo několikrát řečeno jakmile kupuju auto a nemám prokazatelně zjištěno co se sním dělo tak dělám komplet rozvody oleje a filtry
jinak je to šetření na velmi špatném místě
doplněno 19.01.13 22:11:pokud auto neni v záruce neni problém jezdit do opraven kam ti libo
servisku mít nemusíš jak píšeš prodá se to i bez ní já třeba servisku taky nemam ale vedu si sešit kde si píšu vše co mi auto provede a co sem na něm dělal
cenu na tyhle nový auta neznám mrkni na net co stojej díly a budeš vědět
Vyměnit zásadně vše! Náhoda je blbec a všudypřítomná!
Doporučuji vyměnit rovnou celý motor, ne-li celé vozidlo.Náhoda je blbec a její zapůsobení se nedá předpokládat a odstranit . Vždyt takto se to dnes dělá všude, ve vládě, snad i ve zdravotnictví. Většinou jen z důvodů té náhody, ale spíše z důvodů komerčních.
Promiňte ironii. - miro
Nejak nechapu, co jste timto prispevkem chtel svetu rici. V kontextu otazky je velice mirne receno mimo.
Jsem mimo-možná, ale nechápu proč při výměně rozvodového řemenu by se měla současně měnit vodní pumpa. Stejně nevíte jaká závada a závada čeho se projeví po výměně rozvodového řemenu. Třeba alternátoru a podobně. Proto ta řeč o potvoře náhodě a dodávám navíc zbytečné výdaje. miro
protože vodní pompa má zasadní vliv na život motoru a je li součástí rozvodů a klekne tak rozvody přeskočí motor se potká a oprava převýší cenu ojetého vozu
osobně sem se s těmito šetřílky již několikrát setkal měli potkáno a vždy tvrdili že rozvody sou nové a při dotazu na vodní pumpu jen tupě zírali že prej chtěli ušetřit
jinak příklad felda 1,6 mého otce nový rozvody i s pumpou 7 let najeto 55000km a ta pumpa šla do kytek nepotkalo se to jen schodou náhod jo a byla to sada od gatesu
prostě když se to doporučuje měnit komplet tak je třeba dobrých rad poslechnout šetřit můžete na autodoplncích a ne na životně důležitých součástech motoru
Jen doplním, že podle výrobce se vodní pumpa kontroluje na těsnost a vůli, pokud vyhovuje tak se nechává původní. To ale neznamená, že nemůže odejít.Kdo má rád klid a nesmrdí korunou 1000kč za novou ho nezabije, pokud to rozpočítáte do 90 000 km, je to zanedbatelná položka.Jinak pokud necháš starou při předešlé výměně, tak se při druhé mění automaticky.To samé- neznám historii vozu, měním rovnou rozvody i s pumpou.
já nemluvím o preventivní výměně já mluvím o tom že pokud si nejsem jist co to auto má za sebou tak je dobrý to vyměnit nebot sou lidi co s oktávkou najedou za rok 5000km ale sou lidi co za ten rok dokážou i 50000km a proč kvůli 5ti tisícům riskovat opravu za 20tisíc a k tomu třeba nervy když mi to někde v noci nechá na holičkách ale je to každýho věc jak se zařídí mé skušenosti hovoří jasně
a ještě jeden příklad opel vectra benzín mění se kolem myslím 90000km no asi sem měl smůlu 55000km a na dálnici konec
alfa roméo rozvody bez pumpy vydrželi najet 20000km pak šlo auto na likvidaci neb se mu oprava nevyplatila ale jak říkám pokud hodlá někdo šetřit je to jeho boj
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.