Nejste přihlášen/a.
Vlastním VW transporter 2,1benzin a chci ho předělat na 1,9td. oficiálně se vyráběly v naftě 1,6td a 1,7td. neřeším technickou stránku věci,ta je naprosto v pohodě a funkční,ale jak to legalizovat? nemá někdo radu jak se tím prokousat| a co k tomu je potřeba? má někdo tu zkušenost? díky
- špatně položená otázka, otázka zní jak legálně nahradit benzinový motor naftovým
- odpověď - obrátit se na Porsche, pokud s tím výrobce souhlasí, bude nutné provést takové změny, aby auto s naftovým motorem odpovídalo typovému schválení pro auta s naftovým motorem...to zmanmeá překopat celé auto, a pak vše změnit v dokladech
- pokud výrobce vydá souhlas, může stanolvit podmínky, které budou pro Vás nevýhodn a ekonomicky neúnosné, tedy že přestavbu provede autorizovaný servis VW
- to se dle mého názoru skutečně nevyplatí
to auto už v naftě je,jezdí v pohodě.jenom to chci cestou nejmenšího odporu legalizovat. největší problém není přestavba ale halda úředníků
Pochybuji, ze vyrobce (dovozce) takovouto prestavbu dnes oficialne schvali. Pak jedine jit cestou legalizace vlastni stavby. Uredne je to narocnejsi, cenove se pri trose stesti do 0,5milionu vlezete.
Nejjednodussi a nejlevnejsi moznost pak bude koupit doklady na diesela.
Někteří výrobci to schvalovali! ale ne plošně jen některé vyrianty modelu!KOnkrétně vím o dvou případech-P309 a Seat Ibiza I a II .Peu z 1,2 benál na 1,9D a ibiza nevím přesně ale tuším taky 1,2 benál za 1,7D (Ibiza I od 85 do 91 a II od 91 do 93 čistě v režii seatu bez Fiatu a ještě bez VW!)U Pugů se údajně museli shodovat posledních 7 znaků Vin a za spr.poplatek 5000,-kč a autor servis (to ale bylo před nějakými 7 roky a seat před deseti!
doplněno 18.01.13 16:43:Ještě doplním -obrat se na autor.servis nebo zástupce a tam se ptej,na úřadu (evidenci mv ) mnohdy ani nejsou sto odpovědět na základní otázky natiž tak na takovouhle!
Nevím jak to dělal tenkrát dotyčný z ibizou (zda-li jako jen výměnu kastle jako já jenže já z 1,7 D rv85 na 1,7D rv91)ale u peu tenkráte kolega rozflákal naftu a sehnal v "A" 1,2 a přes autor.servis to šlo přestavět!
mam obavu ze to nepujde. resp by jsi musel sehnat papiry z naftoveho. hlavne budes muset predelat elektřinu
tady je pekny odkaz vwbusforum.net/...
jeden by neveril jaka to je pakarna.
musí to jít. já to jenom pár let nedělal a nevím jestli se ten postup nezměnil,ale nejsou mi to schopni říct ani na magistrátu. každej se jenom něco domnívá. nevědí ani postup-tohle přineste a mi vám to přepíšem...nic. doufal jsem že tady někdo bude mít buď nějakou zkušenost nebo možnost..
Je to ´úplně jednoduché´ - přečti si zákon 56/2001 - zakonyprolidi.cz/... , zejména §73 a §74 - tam je to definováno jasně...
Pokud začneš §74, odst. 4, pís. c, d zjistíš, že taková přestavba je sice možná, ale levněji budeš mít to auto nové a rychleji přesně pro tebe postavené s tapecírungem z kůže penisu vorvaně...
A nebo - jak už ti psali mnozí nade mnou, si sežeň papíry (případně i s vrakem) na stejný typ - ale s patřičným motorem a přehoď papíry, ne motor v TP...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.