Nejste přihlášen/a.
Zdravím chtěl bych se zeptat jestli nemáte nějaké rady ohledně zvýšení výkonu co bych si mohl udělat doma v garáži mám astru f 1.6i 8v děkuji za rady
Nejlepší uvést auto do 100% stavu to je ta nejlepší rada.pokud chceš trochu zvýšit tak možná sportovní filtr sání (nevěřím tomu,kdoví zda to nejsou jen kecy prodejců daných věcí ) a s ním parohy popřípadně celý výfuk oboje dokáže trochu zvýšit.nejvíce samodomo zvýšit výkon (mimo do 100% stavu) vyleštěním sání!možná jiná ŘJ a ktomu sportovní vačka atd
To vše by šlo ale za tu cenu co to bude stát úsilí,práce a nakonec i peněz se vyplatí prodat a koupit výkonnější.
doplněno 16.01.13 18:17:To hOnz490- tím benálem nevím,spíše ne,to by musel upravit mapy vstřikování!Možná na některých je t dobré použít "lepší" benál ale konkrétně moje jede na 98 a 100oktanový benál hůře,mám 1,8i16V
U atmosférického nepřímo vstřikovaného motoru nemá natankování vysokooktanového benzínu prakticky žádný účinek na maximální výkon. Jak psal @stirecek , tak jedině, že by se zvedl oktanový nárok pro toto pásmo otáček. To znamená zvýšit kompresní poměr.
Použitím tohoto paliva si člověk může pomoci v pásmu otáček a zatížení motoru, kdy je oktanový požadavek vyšší než předepisuje výrobce motoru. Zde je omezován předstih, aby nedošlo ke klepání. To je ale v pásmu nízkých otáček blížící se volnoběhu a plně otevřené klapky.
Mám za sebou úpravu motoru z Renault Megane 1.6e. Původní výkon byl 90HP. Za cca 150tis Kč jsem měl na motoru 130HP.
Pak jsem upravoval Mitsubishi Eclipse GSX. Dle tlaku turba výkon až 450HP. Za 3 roky jsem za úpravy a opravy proinvestoval cca 600tis Kč.
Takže radím vykašlat se na úpravu Opel Astra. Tudy cesta nevede.
jestli je Astrouš v cajku(nehnije apod.),tak trošku zagoogluj a sežen si bud 1.8 16V nebo 2.0 16V-ale ideálně třeba nějakou šikovnou bouračku-budeš totiž potřebovat komplet elektroinstalaci-je to trošku pakárna-musíš tahat vše od osvětlení zadní značky až po konektory k čidlům motoru -pasovat ti to bude-karoserie byla jedna a tatáž(eFko),takže pokud jsi trošku šikovný-zvládneš to přehodit i v garáži...Jinak legislativně bych to až zas tak moc "nežral"-vzhledem k osobním zkušenostem(a zkušenostem známých) co všechnio do čeho nacpali a za co to pak papírově vydávali je až k neuvěření-prostě ani technici typu Ká na STK vědí velké prd a poznat v reálu dva vedle sebe postavené motory bez štítků,který z nich je 1.6 a který 1.8(nemluvím ted o ventilech) zvládne fakt málokdo-prostě vzhledem k neskutečným rancům za vývoj a odzkoušení nového motoru automobilkou se mastí x let(reálně i desetiletí) totéž-jeden blok,dvě hlavy(s hlavama to poznáš jednoduše-mají spousty "záslepek" nebo naopak x děr navíc oproti předchozím typům) a,el pořád je to totéž,navíc proč spousta automobilek kupuje motory od jiných(třeba Ford 1.6HDi od PSA)-prostě proto,že to jsou miliony Eur za vývoj-to je jednodušší takhle(a to bylo už v 90.letech,dnes v době úspor tuplem) Zkrátka nejlevnější a nejefektivnějším řešením bude tam naoperovat větší a silnější motor...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.