Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výměna motoru

Od: honza6614564 odpovědí: 7 změna:

Zdravím mám takovej dotaz , mám astru f 1.6i 8V combi a prasknul mi blok motoru sehnal jsem si celé auto ale je to Opel astra f gsi 1.8 jenže auto je celé ekologicky zlikvidované koupil jsem to jen kvůli toho motoru. Ale chci se zeptat jestli s tím má někdo nějaké zkušenosti jako to bude třeba s elektrikou řídící jednotkou apod. a ještě jestli to vůbec půjde přihlásit na STK když je to celé zlikvidované děkuji za odpověd.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

erikch*

0x

ofiko nelze udělat nic,neofiko není problém-jen je zapotřebi pozměnit typ motoru přímo na něm samotném(místo třeba C18XE C18 NZ co máte v TP),elektroinstalace bude trochu jiná,bude nejspíš zapotřebí komplet výměna svazků mot.elektriky...Nedávno jesem jednoho Astrouše 16V "likvidoval" a naštěstí jsou všude zásuvky,takže nebude potřeba to tahat až pod palubku...,ale nevím jak je na tom 8ventil...? Nebo prohodit bloky-podle situace,ty jsou stopro stejné jak u 8V tak u 16V(vývoj samotného motoru stojí automobilky takové rance,že se používá jeden blok,třeba objemu 1.8,i 20 let...)

Kabeláž,ŘJ...ale pkd není stejný typ motoru,tak legálně nelze!

honza6614564

Děkuji za odpověd a jak jste psal že stačí pozměnit typ motoru tak to nevadí že to není 1.6 ale že je to z toho GSi?

Dle odkazu z Wikipedie vadí GSi je buďto 1,8i16v nebo 2.0i a 2.0i 16v takže to vadit bude .Měnit motor lze jen za stejný typ jiný typ motoru a nezlegalizuješ a větší už vůbec ne!

To je takový problém sehnat shodný typ motoru?

odkaz : cs.wikipedia.org/...

doplněno 07.01.13 19:22:

jen doplnění-max pozměnění identifikátorů ale i to není to pravé ořechové!

přerazit se to dá ale pokud ten motor neni na pohled stejny tak to asi moc nepomuže.. to jak kdyby do 120ky dal motor 1.8turbo

erikch*

ale no tak chlapi-dá se dělat spousta věcí-pár aut už jsem zcela bez problémů motory přehazoval(a to právě třeba 1.8 za totéž,ale 16V atd.a dodnes jezdí s platnýma TK...Málokdo totiž v rámci jedné automobilky pozná od pohledu typ motoru(pro ilustraci-Peugeot 206 1.4 8V a bylo jich osm typú motoru-přitom stále 1.4ka osmiventil)-to by musel být jedině zapálený fanda nebo opravdu znalec...S typem(změnou) motoru,samozřejmě neofiko, problém nebude-jde spíš o elektroinstalaci-než se do toho pustíš,pořádně obojí omrkni-aby tě v půlce akce něco nezaskočilo...

doplněno 07.01.13 22:17:

ještě pro doplnění-zkuste si schválně vygooglit Opeláckou 1.8 a 2.0 obojí 16V-pokud nebudete vědět co je z čeho,čistě foto zadeklovanýho motoru,tak 99% lidí je v tu chvíli 27.v pořadí...a ví prd,a stejně je na tom i 99% techniků typu K na STK...Vím o čem mluvím,už jsem "implantoval" takové motorizace do "srandovních" motorizací v dokladech,že to ani nejde ventilovat...,a co je na tom nejlepší,že i emise bez problému i třeba u 500 ccm rozdílu objemu...

 

honza6614564

no problém to není ale když už jsem vyhodil peníze tak si to jen tak zjištuju můžu ho i využít jinak. A dnes jsem se ptal známého který má bráchu co dělá STK tak mi řekl že to nevadí že se motor bere jen jako náhraní díl , a jako vím o favoritech kteří mají motor z felicie a pod. a tak neím čemu věřit jestli tam ten motor mám dát nebo ne. ...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]