Nejste přihlášen/a.
Škoda 105 - vždycky napoprvé
Dokonce ikdyž je baterka tak kaput že sotva jednou dvakrát převalí startér motorem, tak chytne
tak to by mi baterka nezvládla abych se přiznal, mám tam baterku, co byla sloužila 5 let ve Favoritu a před 5 lety z něj byla vytažena jako špatná... já s ní startuju dodnes, potom co mi odešla jiná baterka (zkratoval se mi jeden článek)... ale zatím ikdyž je baterka na vyhození a startérem sotva točí, už přes rok s ní bez problému startuju
Co pamatuju, tak většinou napotřetí, měl jsem 1000MB, pak táta 100L, a pak v rodině proběhlo několik 120L, v práci pak 105SP (jestli znáš ).
První protočení ani neškytla, druhé protočení blafla a scípla, napotřetí čapla a prošlapováním pedálu se už většinou díky akcelerační pumpě dala udržet při životě...
Automatický sytič a Fel. startér ... napoprvé po 2 sekundách
doplněno 23.12.12 19:04:@honzas : No mám Fa z 1990týho, takže taky pumpičku z páčkou JIKOV (dělaly se do 1991 a pak bez páčky a stříkačky měli elektrickou). Ani po týdnu palivo nepadá a není potřeba pumpovat. Pokud palivo padá, tak jsou vadné ventily ve víku pumpy (mění se celé víko nebo pumpa).
To jen neznáš. Karburátor Lekr má automatický sytič. Jedním stiskem plynu se přestaví klapka a vzduchová přívěra. Přívěra ucpe kanál a zvedne tok paliva a klapka drží v pootevřené poloze k vůli otáčkám motoru, aby se lépe prohřál. Vše automat. Bez sytiče bych to nenastartoval . Dle teploty venku drží sytič i 2200ot/min, což je normální a s teplotou postupně padají až na volnoběh.
Však si všimni, že ke konci jemně stlačuji plyn a vždy otáčky po uvolnění zůstanou zvýšené (držé je doraz sytiče, protože je pořád zima)
Gumídku, to je slušná kvalita, v čem jsi to dělal, vypadá to fakt věrohodně, ani na tom není poznat, že je to fake...
Starší Nokia a můj Favorit
doplněno 23.12.12 19:39:@pajars : Přesně tak. Seřídit vůle ventilů, předstih,karb a úplně normální startování.
škodárna120 mě chytala při ježdění na poprvé a to i na plyn,pokud bylo do -10,osobně mohu říct že lepší jak na benzín,akorát to chtělo kapku držet plyn páč byla jiná vlastnost plynu,ztuhlej,nechal jsem si udělat hlavu a osadit simerinky a i ventili a bylo to fest znát.
jinak starší 110 r taky bez problému na benzín,jen jsem pravidelně před zimou nalil velfobin,a nechal si po roce řejít jak vule ventilu tak i jak to pálí a seštelovat .ono je to pak radost když točíte a nic a baterka vám umírá před očima
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.