Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Startovaní v mrazech

Od: shademan odpovědí: 22 změna:
Na kolikrát startujete škodárnu v mrazech...než chytne?

 

 

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nu*

0x

na první pokus motor ASV 1.9 TDi

shademan

starou škůdku 120:D

 


0x

Někdy na dvakrát. Jednak je potřeba se starat o to, aby byla zcela dobita baterie a jakmile nastartujete, tak je potřeba sešlápnout plyn a nechat to chvíli motor "protúrovat", aby se zahřál.

shademan

tak to máš fakt gut škůdku kámo jen na 2x

 

geryw

0x

Nevím jak škodovky, ale obě moje auta startují, zaplat Pánbůh, na první pokus. Jeno má motor 2,2 CDi a druhý 1,2 16V.

 


0x

na brnk 1.9 tdi asv 03

na otočení škoda oktavie 1.6 74kw

a felda 1,6 též na otočení

 


0x

Škoda 105 - vždycky napoprvé

Dokonce ikdyž je baterka tak kaput že sotva jednou dvakrát převalí startér motorem, tak chytne

shademan

ja dnes až na sedmý pokus nastartoval

tak to by mi baterka nezvládla abych se přiznal, mám tam baterku, co byla sloužila 5 let ve Favoritu a před 5 lety z něj byla vytažena jako špatná... já s ní startuju dodnes, potom co mi odešla jiná baterka (zkratoval se mi jeden článek)... ale zatím ikdyž je baterka na vyhození a startérem sotva točí, už přes rok s ní bez problému startuju

shademan

toš byla mrtě kosa ráno,jsem do ní vlezl a všechno zatuhlé,hehe divím se že jsem vubec nastartoval kámo:d

 

cobrak*

0x

Moje Felda 1.3 startuje vždycky na poprvý. tuky tuk

doplněno 23.12.12 18:05:

Lepší to nepodceňovat a počkat na akci a koupit ji předem, než pak řešit v -20ti, že to nejde natočit

Aji moje popelnica 1,6 baterka 5 let na drc 3 4 a pak to valí asi mě čeká novááááá

 

hop®

0x

Co pamatuju, tak většinou napotřetí, měl jsem 1000MB, pak táta 100L, a pak v rodině proběhlo několik 120L, v práci pak 105SP (jestli znáš ).

První protočení ani neškytla, druhé protočení blafla a scípla, napotřetí čapla a prošlapováním pedálu se už většinou díky akcelerační pumpě dala udržet při životě...

 

gumidek*

0x

Automatický sytič a Fel. startér ... napoprvé po 2 sekundách

doplněno 23.12.12 19:04:

@honzas : No mám Fa z 1990týho, takže taky pumpičku z páčkou JIKOV (dělaly se do 1991 a pak bez páčky a stříkačky měli elektrickou). Ani po týdnu palivo nepadá a není potřeba pumpovat. Pokud palivo padá, tak jsou vadné ventily ve víku pumpy (mění se celé víko nebo pumpa).

mam tam karbec z fačka a tež skoro na brnk.. ale vždycky dočepuju punpičkou

gumidek*

Tak jsem právě udělal namátkové video

ulozto.cz/...

cobrak*

Hezký Nemáš nějaké vysoké otáčky na volnoběh nebo se mi to zdá, protože máš nohu na plynu?

gumidek*

To jen neznáš. Karburátor Lekr má automatický sytič. Jedním stiskem plynu se přestaví klapka a vzduchová přívěra. Přívěra ucpe kanál a zvedne tok paliva a klapka drží v pootevřené poloze k vůli otáčkám motoru, aby se lépe prohřál. Vše automat. Bez sytiče bych to nenastartoval . Dle teploty venku drží sytič i 2200ot/min, což je normální a s teplotou postupně padají až na volnoběh.

Však si všimni, že ke konci jemně stlačuji plyn a vždy otáčky po uvolnění zůstanou zvýšené (držé je doraz sytiče, protože je pořád zima)

 

hop®

Gumídku, to je slušná kvalita, v čem jsi to dělal, vypadá to fakt věrohodně, ani na tom není poznat, že je to fake...

gumidek*

Starší Nokia a můj Favorit

doplněno 23.12.12 19:39:

@pajars : Přesně tak. Seřídit vůle ventilů, předstih,karb a úplně normální startování.

 


0x

škodárna120 mě chytala při ježdění na poprvé a to i na plyn,pokud bylo do -10,osobně mohu říct že lepší jak na benzín,akorát to chtělo kapku držet plyn páč byla jiná vlastnost plynu,ztuhlej,nechal jsem si udělat hlavu a osadit simerinky a i ventili a bylo to fest znát.

jinak starší 110 r taky bez problému na benzín,jen jsem pravidelně před zimou nalil velfobin,a nechal si po roce řejít jak vule ventilu tak i jak to pálí a seštelovat .ono je to pak radost když točíte a nic a baterka vám umírá před očima

 


0x

Blahé paměti F125P 1300 na poprvé a pka chcípl ale druhý pokus a vrčel,citroenBX-14RE (karbec) nadrc,Xantie 1,8i16V nadrc,škůdka ofiko 105,motor 100 a karbec 120-vždy bez ohledu na teplotu taky nadrc.Akorát dehtáci chytali hůře ibiza1,7 d a peu 405GRD max 4 nažhavit a pak chytli

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]