Nejste přihlášen/a.
proč se nezeptáš nejlíp u prodejce a ptáš se někoho, kde neví vlastně jaký máš přesně typ a výbavu. Grrrrrr. Pochybuju, že tam něco takového je a prodejce by tě na to při prodeji neupozornil. obecně TDI pokud nejezdíš jak dobytek se zahřívá pomalu. Osobně na zimu doporučuju (když mrzne!) mít zadělanou dolní mřížku (jak je mřížka při spodku nárazníku) např. plechem, jež zamezuje takovému ochlazování. Na léto to samozřejmě odělávám. Ale můžu říct, že mě to pomohlo velmi. Když byly mrazy -20st. krásně fábka topila a kolega se svým 1.9 Tdi neskutečně mrzl.
PD-čko 74 kW je něco úplně jiného než SDI-čko...Motor je bytelný,. jsou v něm velké tlaky a samozřejmě je také účinný, proto neprodukuje nadbytek tepla jako staré SDI-čko...jí dojíždím do práce cca 14 km a na provozní teplotui v mrazech jsem se s PD-čkem někdy ani nedostal... když jsme dojížděšlukazovalo to ccy 70-80 stupňů...ale s pédéčkem se jezdí na krouták, ten je téměř maximálí už od cca 1750 otáček...není to tříválcový vysokootáčkový mixér jako hátépéčko...Takže auto je v pořádku, pokdu chcete více tepla jezděte na vyšší otáčky s vyšší spotřebou...jinak v mrazech jsem zapínal topení až poté co se motor trochu ohřál...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.