Nejste přihlášen/a.
Dobrý den setkal se někdo zvás že v autorizovaném servisu ste si objednal nahradní díl na auto který mají uvedený i v systemu jako nahradu a dá se objednat a díl vám došel a po změření doma nepasoval a chtěl ste jej vrátit a oni vám řekly že to néjde?
servis-zn.nevyjímaje,"žije" ze svých zákazníků-jestliže si vy jako zákazník cokoli objednáte u nich,oni zodpovídají za to,že to tak bude(nejen pasovat) a jje jejich boj,aby to prostě pasovalo(vy jste vybral jednu z jejich variant-jakože alternativa,oproti origoši-to ale na věci nic nemění)-no a pokud mají problém,lehce(assertivně) naznačte,že publikování takovéhleho jejich přístupu jim za pár telefonu asi nestojí...,ale jak chtějí oni...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.