Nejste přihlášen/a.
Dobry den, dastala se mi nabidka pneu za 630kč ale je celoprotektorovana - co to znamena? Bude to na snehu drzet?
Abych odpověděl konkrétní dotaz.Protektorování je technologie,kdy se na obroušenou vrchní část (běhoun),až po korunní část(kordové vlákno),odstraní kaučuková směs a nahradí plnohodnotnou směsí ve formě pásu a po aplikaci speciálního lepidla se celá pneumatika vulkanizuje v lisu jako nová pneumatika.Protože jsou dnes mnohem kvalitnější materiály i lepidla s větší účinností,zmetkovitost tohoto procesu je téměř stejná,jako u nové výroby.Když se protektor použije ve standartních provozních podmínkách,není se třeba obávat problémů.Celá technologie je samozřejmě ovlivněna provedením vstupní kontroly ojetin,vstupujících do procesu.
JABRAKA
Moc vam dekuji - a autem nejezdim vic jak 110km/hod a u nas byvaji zimy dost krute tak snad to bude drzet. Daji mi 24mes zaruku tak premyslim o nich. Odkaz na aukro tady: auto.aukro.cz/...
problém s protektorovynými pneumatikami je ten, že nejsou spolehlivé.
Protože je na ně nalepený celý nový pás gumy se vzorkem a ten se může při prudké zatáčce "svlíknout" a neštěstí je hotovo.
Další věc je, že firmy vykupují ojeté pneumatiky a pak je pogumují - ale dále již nerozlišují značku a typ, tzn. že každá jinak váží a je potřeba kola vyvažovat...
Lepší je koupit nejlevnější kola nová než protektory - to vám řekne každý gumař...
To Myse-Vy nové po nasazení na disk nevyvažujete? Tak to jste asi jediný! Nové se musí také vyvažovat, dokonce odborníci dp.vyvážit i kola,která Vám přes léto (zimní) neobo přes zimu (letní) leží v garáži! Nemáte pravdu-s tou spolehlivostí! Zeptejte se třeba dročkařů na Valašku na protektory Pneu Vraník zéjména Diamod Green (myslím že je to spr.názen,nehodlám hledat odkaz!) Bavíc dnes se již dělají protektory i na motopneu!
Máte ale pravdu v tom,že při koupi nevíte jak s ní bylo zacházeno,lepší by bylo ojet svoje a ty si nechat protektorovat!
To jak se popisuje ,že se nalepí na pneu pruh se vzorkem není pravda-to se dělalo v minulosti.Dnes se ten "pruh se vzorkem " lepí od patky po patku! Nejn běhoun,ale i bočnice!
doplněno 15.10.12 12:35:Pouze doplním můj názor-Je to jen o penězích nic jiného nehraje roli.Osobně jsem jezdil dosti dlouho na protektorech ,dokonce zimní ještě výroba za komunistů, a nikdy mne nenechala ve štychu.dále atd,ale je to jen o penězích a dost o stylu jízdy!
Celeprotektor, znamená, že je celý vrch pneu udělaný nově. Od patky pneumatiky a ne jen samotný běhoun. Jestli bude držet to co vám někdo nabízí, netuším, páč nevím o jaké gumy jde. Osobně jsem používal tento vzorek ( pneuvranik.cz/... ) na městském skokanovi a byly výborné. Pak jsem koupil Barum Polaris a po první zimě šly z baráku. Letos na skokánka nazuji tyto ( pneuvranik.cz/... ) Jaká bude teprve uvidím. Lepší je používat své kostry a nechat si je naprotektorovat.
Gumy jsou to co tobě nebo toho koho potkáš v protisměru v zimě může zachránit život. Takže jestli to nemáš na dojetí 500 metrů do blízkého obchodu a zpátky tak bych radši vzal něco čemu se dá věřit.
Kvalitní zimní gumy - zvlášt když je koupíš přes internet - nemusí stát 2 tisíce za kus a ale až budeš muset na zamrzlé silnici prudce zabrzdit nebo se rozjet do kopce tak ten rozdíl poznáš...
Já jsem kvůli povinosti mít zimní pneumatiky koupil za 595 Kč protektory Praha s dezénem W 780 ( skveleceny.cz, přišly druhý den). Mají méně výrazný zimní vzorek = jemnější a tišší. Od Vraníka jsou více zimní = lepší do těžších sněhových podmínek. A vůbec se jich nebojím, nejezdím žádné rellye. Zd.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.