Nejste přihlášen/a.
Sice dost dobře nechápu jak múže začít téct "voda" z olejového filtru, při dolévání kapaliny do expančky (chladiče), nicméně pokud je voda v oleji (nebo obráceně)je to nejpravděpodobněji těsněním pod hlavou. To je ta nejlevnější varianta, může být i prasklá hlava a nebo blok, to se, ale zjistí po sundání a otestování hlavy. Většinou je to ,ale po sundání "makovice" na těsnění přímo vidět.
ano bejvá to bud těsnění v háji nebo ruplá hlava a nebo pokud to má výměník oleje může to bejt tím že je někde děravej
co to je za cars?
Nejspis to tece nekde nad tim,ale steka to z olejoveho filtru.Kazdopadne mam pod autem louzi s olejem smichane s vodou.Pokud by slo o celou hlavu,jak to poznam?auto mam chvili,asi mesic a ted tohle...je to fiat punto
Když rpdne těsnění pod hlavou (hlava), může se to projevovat různě. Někdy jdou tlaky do vody a v expančece to probublává při chodu motoru, někdy si motor zase přisává vodu a přitom do expančky bubliny nejdou a jen se strácí vody, jindy zase jde voda do oleje a taky se jen "strácí" a nebo zase jde olej do vody a ta je potom v expančce mastná, až tam jsou takové hnědé flundry. Postupem začne přetékat a "strácí" se olej.
Není to náhodou tak, že jsi dolil kapalinu do expančky úplně až po hrdlo a po zahřátí motoru ta voda začala vytékat? Pokud ano, je to normální, expančku plnit jen po rysku MAX. , jinak to přebytečnou vodu po ohřátí vyhází ven "přepadem" a ta pak může stékat na motor (podběh) a jestli je někde mastný může se žhavá voda s olejem "smíchat". proto ta kaluž je pod autem je jakoby masntá
doplněno 14.10.12 17:45:Většinou jde "jen" o těsnění pod hlavou a tam je oprava v řádu hodin a né dnů. Výměnu těsnění počítej tak od 2000 do 5000 tisíc. Dle servisu a použití těsnění , oleje a filtru.
Prave,ze kdyz vyndam merku,tak je tam cisty olej.Ale uz od prvopocatku,kdyz sem si auto prinesl,tak z toho tekla jakasi mastna voda,ale myslel sem,ze je to olej,tak sem si rikal,vzdycky doleju a bude klid.Auto se trochu prehrivalo,ale po chvili to vzdycky slezlo,tak uz sem tomu nevenoval pozornost.Rikam si,kdyby byla praskla hlava,tak to zavarim ne?.Ale vcera kdyz sem s tim jel cca 50 km,tak se me zdalo,ze to ma i nizsi vykon,i nepravidelne otacky na volnobeh.Dnes kdyz sem kontroloval stav vody v chladici,do ktereho mimochodem je strasne blbe videt,tak sem zjistil,ze tam skoro zadna voda neni.Sem z toho docela na nervy,bo sem ted mel vetsi vydani a nevim na kolik prijde oprava.Potreboval sem ho ve ctvrtek,ale bude to nejspis prace na dyl..ale diky moc chlapi
Takhle bez rozborky Ti řekne co s tím jen jasnovidec! Co je se ikáže po rpozborce-fouklé je většinou vidět,ale hlava asi nee,ta spíš po otlakování. Někdy ani nemusí být pravidlem přehřívání či jené neplechy.Např na ibize mi tekl oil dochl.kapaliny ajezdil jsem s tím rok nebo i víc .Na naft.P405 s fouklým těsněním rok a taky v poho-jen jsem si hlídal u obou kapaliny a u seata čas od času vylejt olej z exp,nádoby a vyčistění chladiče.
To máš fiátka na ropu či benál? pkd ropu-není náhodou pod ftrem výměník na ohřev? Pkd ano tak by to tím mohlo být že je to na odchodu!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.