Nejste přihlášen/a.
Minulý pátek byla velmi mrazivá noc a synovi ráno po startu, když vyřadil, neklesly hned otáčky na volnoběh, ale držely se na cca 2000, pak klesly, ale opět vyskočily na 2000 a když zařadil 3, tak motor cukal a nechtěl jít do otáček. Který mechanizmus zamrzl a jak by se dala tato závada odstranit prevencí (promazáním, prostříkáním např. Konkorem)? Prosím případně foto motorového prostoru, abych to snadno identifikoval.
Dnes po oteplení se tato závada již neobjevila.
Ohledně otáček motoru nevěšte hlavu, u modernějších motorů je to normální jev. Jelikož moderní auta mají sytič již automatický, auto si samo přidává (ubírá) podle jeho potřeby. V zimě a mrazech naprosto normální jev, kdy autu kolísají otáčky. Po zahřátí by mělo fungovat zas všechno normálně. Ohledně cukání, záleží jak bylo velké, ale opět bych to přirovnal velké zimě, kdy veškeré oleje v autě, trvá opět pár chvil, než auto se v motorovém prostoru prohřeje. Doporučuji přečíst tenhle článek, ohledně volnoběhu a motoru v zimě... gocars.cz/...
Snad jsem Vám pomohl...
tušil bych zradu ve škrtící klapce stálo by zato jí sundat vyčistit a znova pomocí vagu dát do základního nastavení
todle je sice návod na čištění klapky na 100konový oktě- má práce ale princip je na 55ce stejnej
doplněno 18.12.12 21:30:napádá mi ještě jak je na tom palivej filtr ten pod autem měnil ho někdy někdo?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.