Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
známý měl v servisu felicii 1.3 MPI, protože mu prasklo těsnění pod hlavou. Takže výměna těsnění, rozvodů a srovnání hlavy, protože auto se uvařilo. Když auto přijelo ze servisu tak strašně cukalo když jelo na LPG tak jsem myslel, že to je pouze nějak rozlazené a musí se zajet na seřízení. Jenže po dvou-třech týdnech auto zničeho nic chcíplo při rozjezdu v křižovatce a nešlo nastartovat. Po hodině to zase naskočilo, ale i tak se radši nechalo odtáhnout. Když jsem přišel k autu zjistil jsem, že je zase voda v oleji. Tak jsem zkusil dolít vodu do chlazení (nebyla tam - dooufál jsem, že pouze někde vytekla dírou v okruhu) ale všechno komplet nateklo do oleje..
Takže buď to mechanik zfušoval (auto nebylo za studena vytáčeno apod. ty dva týdny krom toho blbnutí LPG se nijak nepřehřívalo takže těsnění prasknout nemohlo) a špatně něco dotáhl a nebo je prasklá hlava. Chci se zeptat. Dá se prasklá hlava poznat pohledem nebo pouze přes rentgen? Autum rozumím, ale tohle zrovna nevím.
Pohledem to nemusíš vůbeč zaregistrovat. Jedině natlakovat. U nafty se to dělá automaticky při rovnání, nestálo by za to, reklamovat to, nebo se dohodnout, zda byla chyba v servise nebo jinde? Lze to i kapilárně, ale jistější je tlak nebo rentgen.
doplněno 05.10.12 07:00:oprava: nemusíš vůbec...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.