Nejste přihlášen/a.
Všechny rady co nedělat, aby životnost turba byla co největší.
-nechat po jízdě tzv.dochladit(volnoběh)-turbo točí až 150 000 otáček /min...Podstatný je olej-žádný ultra řídký sajrajty-a hlavně žádný "long life"-to je prostě kravina(není technicky možné,aby olej splnoval parametry i nad 25 ooo km-to vám sdělí každý odborník přes maziva)-takže olej měnit klasika 10 000 km-bez ohledu na "doporučení" výrobce(jsou to kecy)...Tímhle minimalizuje možnost kolapsu turba-ale téměř jistotu získáte v nahrazení jakože "moderního" turba s nastav.geometrií klasickým desetiletími ověřeným obtokovým-je to hlavně jakože uspokojení ekol.tlaků-opět technicky to jde "proti"-praxe ostatně ukazuje,že taková turba jdou zákonitě do pr...Pokud se k vaší motorizaci dělal obtok-dejte ho tam,neprohloupíte(repas stavitelného 10 000,- a výš,obtok novátor 4000,-)...Je to samozřejmě složitější povídání-je to o tlacích,ložiscích(není nad kuličky-na co už přišlo třeba BMW) a spousty dalšího...
Děkuji za dobré rady. Samozřejmě vše tak dělám jen nevím jak dlouho je správné to dochlazování? Většinou to nechávám tak 20-30 sekund nebo je to málo?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.