Nejste přihlášen/a.
U Favorita mám 8 litrů a ujedu něco málo přes 100km do sucha, což u SPi (BMM) a MPi nelze. Poškodilo by se ponorné čerpadlo v nádrži.
80 - 70km určitě dojede
takle nechci nějak odporovat ale já už jsem kolikrát zkoušel ruzný styli jizdy a atd kolik na co ujetdu kilometru a pokaždý do sucha to znamená že to třeba cuklo jakoby se zastavilo ale jak se tam zas trochu dostalo tak to zase zabralo a a takle dsem vždy jel dokud se to už nechytlo, mam 1.3 MPI s čerpadlem problem nemam, vyjel sem nádrž do sucha cca tak 15x a všechno v pohodě takže si to klidne v pohodě muže vyskoušet s kanistřikem v kufru to je muj nazor, netvrdím že se to nemuže poškodit ale že se mě to nepoškodilo jiank moje budouci nafta no neviom nevim ta to asi těžko by zvládala vyjeti do sucha že?
Nevím, dříve, když bylo málo pump, se bývala rezerva na 30km, poté se zvětšily nádrže a na rezervu dnes dojedete minimáně 50km. Jen jde o to, jak zjistíte kdy máte rezervu, jestli když poprvé blikne "hladový světýlko" anebo když se rozsvítí trvale. Je to jen orientační záležitost, pokud často jezdíte s rozsvíceným "hladovým okem", dejte si do kufru kanystr s náhradní rezervou...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.