Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Spotřeba Favorit

Od: pastaa odpovědí: 3 změna:

Ahoj,fáčko-karburátor mi strašně žere.Natankoval jsem za kilo 2,6litrů a ujel jsem zhruba 20 km a byl jsem na suchu.Co by mohlo způsobovat tak vysokou spotřebu?Bohatost směsi jsem nastavoval podle nějakého návodu z netu,s citem jsem dotáhl šroub směsi a poté povolil o 3 závity (3×360°).Na co se mám ještě zaměřit?Díky

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

endyfrog*

0x

Rada těžká otázka jak sním jezdíte zda máte těžkou nohu pokud je karburátor seřízený zkusit ventily seřídit,zapalování a vyměnit svíčky pak záleží jaký je stav motoru kolik má najeto zda bere olej atd zkrátka seřídit vše co píši a potom už jedině sehnat jiný karburátor zda není k.o

 

k2

0x

No predne bych zmenil metodu mereni. Metoda "naleju tam za kilo" nema uplne nejlepsi vypovedni hodnotu...

Pokud byste na tech 2,6l ujel zhruba o 5km vice, tak uz mate spotrebu o 2,6l/100km dolu.

 

gumidek*

0x

Fáčko karbec mi normálně žere ve městě 8/100. Ty 3 otáčky bohatosti je jen hrubé nastavení, aby motor jel. Na emisích je pak vidět, jak jsou vysoké hodnoty. Já jsem jezdil běžně jen na 2 otáčky a až pak se dozvěděl o třech. Teď mi to stejně na emisích utáhly správně a já si to posunul o 1/4 otáčky, protože jim moc nevěřím a nejsem ekolog .

Spotřebu u Fa ovlivňuje seřízení ventilů, vyčištěný karburátor (suprově to jde ACETONEM), funkční automatický sytič (to se tu nezmiňuješ), nový vzduchový filtr, brzdy ve 100% stavu (žádné kolo nesmí přibržďovat...dáš neutrál a musíš cco nejdál na něj dojet třeba s 50km/h rychlosti bez motoru a nesmíš zastavovat...jen odporem vzduchu a třením od kol), taky je potřeba mít nastavenou geometrii přední nápravy, správně nahuštěná kola (tuším, že mám 200 přední a 190 zadní kPa).

Hlavně musí dojít k vypnutí sytiče. Vzduchová přívěra musí být svysle natočená a otáčky volnoběhu musí být 750 - 850ot/min.

Kolik km má najeto? Karbec Lekr začíná být opotřeben kolem 80 000km a pak se mu vychodí osičky. Spotřeba postupně roste až k 10/100, ale vyčištěním klesá, ale už nebude jako dřív.

Taky tam nelej Ethanol sračky. Ty karbec nemá rád (hlavně membrány obohacovače a akcelerační pumpičky)

Jo, ten obohacovač si vyměň, bude asi jetej (je to ten klobouček s dvěma šroubkama naboku). Je potřeba koupit originál s černou membránou za cc 250,-. Pokud bude za 150, je to šmejd a ani ho neber.

Chce to víc informací, ne jenom říct, že mám Fáčko .

Výhodou je, že se tu může u karbeců vyjíždět nádrž do sucha (doporučuji na přívod ke karbecu před pumpu paliva filtr (průhledný váleček, ale zase kavalitní a ne ten s polska, který se dá rozlousknout v ruce). Nalej do prázdné 10 litrů BA95 a jezdi do chcípnutí a pak dej vědět spotřebu.

Mimochodem správný předstih a stav zapalování taky spotřebu snižuje!

Já už skoro vše vyměnil za origo nebo kvalitku a spoustu věcí už jsem zapoměl, takže kdyžtak pročíst moje starší příspěvky

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]