Nejste přihlášen/a.
Favorit na plyn Ok nejlépe motor 136L pak 135L vyhnout se určitě 135LE. Monovstřik dle možností a montáže někdo to umí někdo ne musí normálně fungovat jako na benzín. Svíčky pouze Bosch.
Najel jsem na něm 150tis km
1x ročně revize plynu - vlastně jen kontrola těsnosti soustavy = 20minut 150Kč udělá každý kdo má autorizaci na montáž.
1x za 10let nová nádrž a multiventil. Nádrž za 2500 a multiventil nevím je nutno se zeptat. když jsem měnil já ještě se nemusel měnit. Na nádrži nebo v příloze technického průkazu je možno zjistit platnost tlakové zkoušky.
Spotřeba do 9 litrů plynu je Ok pak je to malér.
Údržba jen v servisu. Maximálně se dá seřídit na výkon a volnoběh. Já to neumím, ale kdo má trochu sluch tak se to naučí, pokud má od koho. Při technický je nutná emisní zkouška na plyn i benzín. cca +300
Za 9 litrů to musí lítat. Ne se courat. Jezdil jsem s tím 110-120km v hodině - vyjímečně i víc. Za 8,5 to musí jezdit 90. Kdo se ale má takhle vléct. tedy samozřejmě na delší trat. Na cestu zastudena do obchodu pro rohlíky a zpátky celkem 2km se s tím nedá počítat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.