Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda - 3.0 TDI a více

Od: rapid® odpovědí: 20 změna:

lidi myslíte si že se ve škodovce objeví nekdy vetší motor vznetový než je 2.0 TDI 125 kw? něco sem zaslechl o 2.0 TDI ladeným na 154 kw ale i to mě oc netěší, protože proč WV a AUDI maji nebo měli klidně i 4,2 TDI? a škoda jen 2.0 TDI nebylo by pěkné kdyby trojková octávka nebo superb po Faceliftu vyjel třeba s 3,0 TDI co má audi nebo třeba jen 2,7 tdi nebo prostě s něčím vetším než je 2,0 TDI NĚJAK TO NECHÁPU, ty motory by si určitě své majitele našli mě teda asi ne, já sem zastance 1,3 u Felicie :D ale tak bylo by to hezké říkat Třílitr octávka to se ale asi boužel nikdy nedočkáme že? Popřípadě proč na připravovaného Škoda Snoov nedat 3,0 TDI jako je v Q5 to by mu mohlo potom aspon malinko konkurovat, ale jak znám škodu tak i do tohodle obra dá 1.2 TSI jako zakladní model

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mux

0x

Ty jsi neslyšel o Superbu který měl motor 3.6 FSI V6 sice to je benzín ale dělaly se. A některé Superby byly osazeny motory 2.5 TDI. Oni by daly větší motor ale by byla konkurence už Passatu to by se v německu nelíbilo.


mluvil jsem o vznětovým motoru, o 3.6 vím ale to je benzin a pořád e montuje ale je to zastaralý motor, a ano 2,5 tdi měly dříc orvní superby, ale přes to se to nepřehouplo,, mluvim o 2,7 TDI a nebo 3,0 TDI a vic octávie by si s tim určite rozuměla dobře, myslím nová ted co bude přiští rok,ale jak sem četl seznam motoru co se bude dávat tak mě nic moc neoslnilo maximální 1.4 TSI laděná na 105 kw s s vypínatelnýma dvěma válci ale je to benzin to si v dnešní době nomrální človek ani snad nemuže dovolit.. ale přesto ten 2,5 tdi byl trochu jinej, proto ho nahradil kdysy 2,0 TDI 103 KW
Kdyby byla taková octávia rss s 4.0 tdi :D a octvia rs 3.0 tdi jasně nebylo by to levný ale za zkoušku by to stálo muj názor třeba řemyšlím špatně ale určitě by to bylo dobrý pro škodovku..

Je to dáno tím, že současné škodovky mají motor příčně, motory o kterých,mluvíte so do osobáků montují podélně..

frantisekpetru*

Jak už bylo psáno, jednak to bude asi kvůli příčné zástavbě motoru u Octavie technicky nemožné, jednak to mateřská značka z konkurenčních důvodů nedovolí. Dokonce ani Passat takovými motory nedisponuje. Ale pravda je, že by to bylo krásné, taky bych pod kapotou Octavie dovedl představit 3,0TSI.
Pokud vím, tak budoucí Octavia má dostat i 1,8 TSI 132 kW. Jinak nechápu, proč by si v dnešní době jako normální člověk nemohl dovolit koupit benzinové auto.


ne ž eby nemohl já to napsal špatně, ale zkratka ty ceny benzinu jsou astronommický ale zase je pravda kdo má na tak velkou a žravou opici musi mit i na tuny banánů

frantisekpetru*

Ale vždyt nafta stojí defacto to samé, co benzín.
A co se týká výhodnosti provozu dieselového auta, záleží spíše na tom, kolik se nalítá kilometrů. A proběhlo už mnoho a mnoho různých srovnávacích testů, které dokázali, že se nafták vyplácí až od nějakých cca 20 - 25.000 km.


to abych te uklidnil já najel 22,5 tisice km za první rok řidičáku, takže u měje to namístě, pokud nekdo jezdi jen malo cca 10- 15 tisic se prý vyplatí zažehový motor jakýhokoli objemu a přestavba na plyn kolem 20 tisic pruměrně nekdy míc nekdy víc já to nalítal ve felde kombi, a dále si ji nechívám, s tim že ted bit je to starší auto tak pujde na plyn je v supr stavu
jinak tkovej 3.0 TDI sice žere 8 - 10 litru ale když potřebuješ tak ten zátah ti žádnej benzinák nedá :P

takjan*

Proč by měla zrovna škodovka, což je předražený vůz pro masy a český idol mít silnější motory? Proč? Od toho jsou přece jiné značky..

daniell*
asi tak nějak kdo chce zažít pořádnou jízdu musí jít k jiné značce která není tak drahá. Jediný důvod proč je škodovka tak prodáváná je důvod že plno lidí si ani neuvědomuje že Volva , Fordy , Audiny , BMW , a podobné značky nabízí vlastně levnější auta nebo stejně drahé a jsou daleko lepší. Češi se pořád drží rozkodrcané škodovky místo toho aby si koupily něco co opravdu jezdí.
martinhajek*
No to těžko, právě AUDI nebo BMW (a MERCEDES) jsou nejpředraženější evropská auta, kde se platí z 40% jen za značku. Jsou to auta pro pozéry.
daniell*
Ano ale v základu mají věci které škoda ani nenabízí v nejvyšších příplatkových verzích . Mercedes patří mezi dražší tam se opravdu platí hodně za značku ale co je důležitější u těch aut se platí hlavně za to že jsou to auta z velkou kvalitou zpracování a dlouho osvědčenou výrobou .
daniell*
Passat že nedisponuje takovými motory? Do Passatu si můžete na požádání objednat i motor V8 případně i V6 o tom si můžete nechat ve škodovce jen zdát.
frantisekpetru*

Můžu vidět jedinný příklad současné generace Passatu s motorem V8 či V6 v dieslu?

 

 

daniell*

0x
pochybuji že by škodovka mohla konkurovat audi natož Audi Q5 protože Q5 je auto SUV výší střední třídy o tom si může škodovka nechat jen znát a pochybuji že by i motor mohl konkurovat tomu co má audi. Nejsem zastánce škodovek jsou drahé nekomfortní a pomalé když tedy pominu nový Super jako jediná škodovka si dokážu představit že bych si ho koupil a nestyděl bych se za něj. Ale prostě škodovka to není to co od auta očekáváte prostě Audi má duši ,BMW zábavu, alfa romeo srdce, Volvo komfort a škodovka má .. nemá nic když shrnu pár modelů od škodovky řízení v nich je gumové jízda nezáživná je drahé za hodně peněz málo muziky prostě oni dají i do SUV motor 1.2 litru a vy se ptáte proč někam nedají třílitrový motor. Škodovka nemá žádný smysl pro požitek z jízdy oni se tak ženou za tím aby ta spotřeba byla malá že to auto stojí za hovn* a jezdí pomale a každé BMW , Volvo , Audi , Mercedes-Bens, a další ho předjedou jako nic.
takjan*

Proč by měla zrovna škodovka, což je předražený vůz pro masy a český idol, mít silnější motory? Proč? Od toho jsou jiné značky..

martinhajek*
Působíš na mne dojmem že je ti dvanáct. Tou poslední větou jsi to korunoval, rychlíku.
P.S. Audi nemá duši. Jsou to naparáděné konzervy bez emocí.
daniell*
Jel jste někdy audi? Ten kdo něco takového řekne tak to je jen závist.
Každopádně je třeba A4 lepší než octavie z těch dvou je konzerva octavia.
erikch*

nedá mi se nezapojit-z mých příspěvků je patrné,že nejsem bezhlavým fandou koncernu VW-ale pokud už,tak jedině Audinku-a přiznávám,že dle mně je A6 Avant jedním z nejhezčích kombi co kdy kdo vyrobil...Každopádně cokoli jsem kdy zvenku dotáhl na kšeft,a bylo to z koncernu VW-modlil jsem se,aby mi něco na tom autě nekleklo-proto nejsem fandou VW-když pak člověk na dílně vidí ty lidi až se slzami v očích-ve chvíli,kdy se dozvědí ceny potřebných dílů...jaj jaj jaj...Ale Audi je na tom v rámci VW nejlépe,pravda...

martinhajek*
Ne, tak závist v tom opravdu není
A ano, A4 je dospělejší auto než Octavia, to nelze popřít. Prdel jsem si vezl v obou.

 

rengea

0x

Dělám ve škodě už 10 let ale taková motoryzace se nemůže vyplatit,jedná se o úpravy motorového prostoru,jiné uchyty a na konec celý podvozek není na to uzpůsoben u octavie určitě ne.Superb je již něco jiného ale bentley taky neďelá dodávky nebo ultra malé káry.Prostě koncern je koncern.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]