Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chtěl bych se s vami poradit, budu měnit motor na cliu a shaním jiný je tam motor D7FG7, když koupím motor třeba z clia roku výroby 2001 (mám 99) bude mi to tam pasovat na silenbloky motoru apd, když je stejné označení motoru tak znamená, že jsou všechny motory stejné? četl sem že i twingo má stejné označení. děkuji
Podle mě 99 je jiná než 01 už vzhledově a motorově to bude podobné ale asi některé věci se budou lišit je dobré se podívat třeba na uchycení k převodce,startér,komresor klimy atd.
vzhledem ke stejné karoserii je i uchycení motorů stejné-a co se konkrétně této 1.2 týče problém nebude-může být třeba z Thalie,to je jedno-spíš si pohlídej,abys dostal záruku na jeho funkčnost-a to po montáži a odzkoušení-tu ti seriozní prodejce dá,protože solo piko motor nemáš jak odzkoušet(než pod zátěží namontovanej)...Ideálně koupit za rozumnou cenu(pokud bude)komplet motor i se "špajzkou",poloosama na nápravnici atd...,prostě jenom ho tam zespoda naoperuješ na silentbloky,zapojíš výfuk+věci nahoře a tradá...Jinak s motory obecně-jeho vývoj a odzkoušení je natolik drahá sranda(miliony Euro),že jednak málokterá automobilka si dnes může jeho vlastní výrobu natož vývoj dovolit,to má za důsledek fakt,že třeba konkrétně Renault 1.2 se vyvinula počátkem 90.let a ten motor je pořád stejný-mění se od sání,po vstřikování nebo třeba jiná mapa softwaru ŘJ,ale když bys vzal spodek z Clia 93 rok,bude to totéž...
Pokud to bude motor stejného typu tak tam bude pasovat.Jediné co možná bude potřeby upravit budou hadice chlazení a možná by mohli být problémy s kabely.Já jsem normálně měnil kastli -Ibizy 85 za Ibizu 91 (po faceliftu) ˇšlo o auto bez motoru a přev,do něj motor z bouchlého. Vše páslo jen neseděl výfuk.,byli jinak úchyty ale na parohy stejné jen do kastle.Co jsem pak zjistil později při výměně ložiska,facelift měj jinší těhlici. Další motor v P405-papírově TD ve skutečnosti tam byla atmosféra 47kW a já jej měnil za atmosféricky plněný ale o výkonu 51kW-opět vše bez problémujen úprava hadic a to byli jiné typy motorů!Jinak u PSA i u Seat Ibiza I a II je uložení motorů stejné jak nafta tak benál!
doplněno 20.08.12 19:59:Ješte doplním Erika-U renaultu byly (nevím zda více) tři různé druhy uložení tuším 1,7 to měla jinak napříč a potom všechny ostatní motorizace (napříč) měla jiné a poslední byla varianta s motorem podélně!
doplněno 20.08.12 20:15:Zapomněl jsem doplnit předchozí-toto bylo u R-21!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.