Nejste přihlášen/a.
Chci se zeptat, používáte někdo aditiva? Já přemýšlím že bych začal přidávat do mého dieselu nějaké ty aditiva.
Kvůli zimním startům
Do benzínu se stále používá Velfobin od Velvany. Absorbuje vlhkost a ta se spálí s benzínem v motoru a nehrozí zamrznutí v potrubí, když se dlkouho nejezdí.
U nafty je skoro nutnost používat VIF Diesel aditivum. Nebo tankovat na OMW kvalitní zimní naftu. Taky není odvěci vyměnit palivový filtr. Feldy v naftě ho mají u VIN čísla u pravého tlumiče.
Benzín do nafty může lít tak maximálně zemědělec do 30 let starého traktoru ten to snese... + dejme tomu staré atmosférové diesely bez turba.
Pokud máte moderní naftový motor se vstřiky, turbem atd. jedno jaké provenience a budete do toho jako aditivum lít benzín, tak si rovnou začněte dávat stranou korunky na nové vstřiky.
Pokud máte strach, že v zimě nenastartujete, tak buď natankujte kvalitní arktickou naftu, nebo použijte aditivum určené pro moderní dieselové motory, ale NIKDY ne benzín.
a na to jste přišel kde? lije to tam spousta lidi i do CRka a nic se tomu nestane.. a jestli se bojíte že vám to sníží mazivost tak jak jsem psal výš, můžete tam přimíchat VIF nebo m2t.. ten VIF stejně v -20 ztuhne takže se to musi v něčem rozmíchat
a zjakého důvodu by měly jít na věčnost? co si myslíš že je v tě arktické naftě? vif tam asi jenom nebude.. je problem že benzin je sam o sobě suchy.. proto když si ho domažeš něčim jinym tak nevidim jediny duvod aby ti to zadřelo vstřiky... a další důvod když naleješ do plne nadrže tak 2-5 litru tak myslím že to není vražedné.. a za další nevidím duvod to tam lít pokud není víc jak -15 a toho se jen tak asi nedočkame.. takže asi tak...
doplněno 16.12.12 11:06:jasně.. ja ti to neberu.. já ho tam nalil jen jednou a to už bylo přes -20.. jistota je jistota.. a nic se tomu nestalo.. vím o lidech co to do rotačky lijou 15 let a tem motorum nic není... do starých tranzitu se doporučovalo lít až 20% benzinu v mrazech...
Nevím jak dnes,ale v letech minulých (do cca roku 1997) používal armáda letní naftu s označením NM-35 (do -35°C) a zimní s označením NM-45 (do -45°C) nedávno jsem zjisti,že tzv zimní naftice co mají na ČSAD a je jen do -25°C(dle označení)!
Jinak má ale Stíreček pravdu v tom,že je vhodnější petrolej než benál!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.