Nejste přihlášen/a.
A co si tak asi máme představit pod pojmem "škodárna"? snad nějakou 120 kde je někdy potřeba po delším stání (hlavně v parných dnech) nejprve ručně napumpovat benzín do karburátoru a nebo nějakou stříkačku kde nedrží tlak v palivové soustavě a snad i starého deisela kde padá nafta a je potřeba nejprve odvzdušnit?
Pokud chci seriozní odpověď musím uvézt o jaký motor jde, jinak je to otázka do pořadu Volejte věštce, v tom případě volejte 906 70 90 15
Are, nepředpokládám, že by Shademan v poslední době upgradoval vozový park, takže ŠKODA 120 GLS...
Nevím jak u SEDR/EDSR, ale na Lekru se nesmí šlapat plyn. Při sešlapování stříká pumpička v dávkách palivo na klapku a motor se pak blbě startuje. Dostává se do válců ještě více směsi a motor není schopen tolik zapálit.
SEDR/EDSR má princip stejný, tak bych nedoporučoval šlapat a pupovat pedálem...
doplněno 06.08.12 16:51:Myslím princip akceleračky, ne sytiče
Pumpičkou na čerpadle nelze přechlastat, pouze se naplní plovákovka na správnou hladinou.
U škodovek fungovaly studené starty třikrát sešlápnout plyn a pak bez plybu startovat na sytič. U teplého motoru pomalu sešlápnout plyn k podlaze, podržet a startovat bez sytiče.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.