Nejste přihlášen/a.
ahoj, chci se s vami poradit, je pravda, že když na ventilech u auta je velká vůle a auto se ohřeje tak že ventily můžou chrastit?
Ano, ale pokud je velká vůle, většinou více "chrastí" zastudena...
Pokud více chrastí po ohřátí motoru, může být vůle malá. To je ještě horší, hrozí jejich "podpálení"...
Tak ventily můžou zařehtat i při podtočení motoru. Při velké vůli je to ještě markantnější a řehtají při každém přidání plynu. Jinak je to tak jak psal hop. Při studeném jsou slyšet víc. Proto se u teplého motoru u ventilů šteluje větší vůle než u studeného. Ne jen že se ventily můžou podpálit, to už je vyloženě konečná a čeká výměna. Můžou se poškodit i sedla ventilů a zafrézování.
doplněno 01.08.12 22:51:Co je to za auto (motor)
doplněno 01.08.12 22:51:Není to náhodou Clio 1,2
doplněno 01.08.12 23:26:Myslel jsem si to a toto je stejné auto , že
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.