Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Auto na LPG

Od: cronaldo* odpovědí: 21 změna:

Dobrý den,
uvažuji koupi auta. Už jsem byl téměř rozhodnut, ale všimnul jsem si, že jede na LPG (plyn). Máte s tím někod zkušenosti?

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Trochu zkusenosti mam (skoro 60000 km a skoro 3 roky).

Neni to nic spatneho (i britska kralovna prej jezdi na LPG). Jednou za rok (nebo podle km) udelas revizi plynu, u STK mas emise navic a PLYNOVA NADRZ MA ZIVOTNOST 10 LET (na to si dej bacha abys ji rovnou pripadne vymenil). Je vicero druhu LPG-systemu, zaleci co v tom aute mas aby to v Tvem okoli pripadne nekdo servisoval.

Jo a vychazi me doprava autem levneji nez pred LPG.

Tuny stranek na netu www.lpg.cz a ... .

 

cronaldo*

Tak díky moc. U koupě auta je pouze napsaáno palivo: LPG (plyn). Tak ještě kontaktuji prodejce a zeptám se.

martinhajek*
Jezdit na LPG je výborná a hlavně strašně návyková věc. Adaptéry jsou spolehlivé, provoz bezpečný, u moderních motorů a sekvenčního vstřiku plynu pokles výkonu pocitově žádný, nebo minimální. Úspora velká, sít čerp. stanic dostatečná.

 

blackflamesiczi*

0x

koukni na znacku LPG a systemum landi renzi a prins se vyhnete drahy servis a dily za silenou raketu. Jinak z LPG mam nalitano pres 500 000km mam ho v 9 z 10 aut a nadmiru spokojenej

 

cronaldo*

Tak Vám moc děkuji za Vaše zkušenosti pánové.

 

olaf71*

0x

jezdím na LPG dva roky. chtěl jsem ho z důvodu ušetření na palivu. neušetřil jsem nic, najezdím cca. 15 tis.km ročně.

I to se muze stat.
Prumerne se pocita ze az najedes tolik km kolik Te stala prestavba tak zacinas setrit.

Pokud udelam prestavbu za 30000 Kc a rocne najezdim 10000 km tak zhruba 3 roky nesetrim.

blackflamesiczi*

za 30 000,- se v dnesni dobe delaji V8 , a ja ji delam za 28500,-

takze pokud date za lpg okolo 23 000,- (sekvence s nadrzi v rezerve) tak to mate pri vasem najezdu kilomeru za 2 roky zpatky

olaf71*

moje zařízení stálo 33tis. 4válec. včetně přimazávání

sledované měření spotřeby LPG,flashlube olej + benzín na zahřátí, pak mě stojí kilometr cca.1,90 kč. za dva roky povinná kontrola před STK, emise navíc, výměna filtru a dvakrát v servisu (nefunkční zařízení). Zpátky určitě nemám nic.

blackflamesiczi*

povinna kontrola pred stk "revize" spociva pouze v kontrole tesnosti systemu detektorem nic vice neni pripustne ja to delam na cizich zastavbach za 100,- na mych zastavbach to maji dozivotne gratis. A ze jste za to dal 33 000,- tak na to nevim co rict , proste jste si koupil predrazenou zastavbu. Vymena filtru okolo 500-1000,- z praci jednou za 60 000km (ten 1000,- pri pouziti na 6-8 valcich z vice filtry

doplněno 28.06.12 21:22:

tak to bych tu kvalitu chtel videt kdyz si stezujete ze jste musel 2 x kvuly nefunkcnimu lpg za 33 000,- na reklamaci do servisu a ve finale podle toho co pisete jste si ji asi zaplatil kdyz ji pisete u toho ze se vam lpg nevyplatilo . Takze podle tohohle se pozna kvalita?

doplněno 29.06.12 17:35:

to: stirecek montaz lpg je vetsinou na jeden den oprava je max 2-3 hodiny kdyz se vysipe snad vsechno. A to ze odejde hlava bez primazu ma pouze jednem duvod a to ceskou snahu o to aby usetrily jeste vice a nenechaji auto probehnout na benzin ani pri startu. Zatim z lpg jsem nemel ani jeden problem a to to montuji vetsinou do fordu a na primaz kaslu z vysoka. A nebavim se o autech co najedou za rok par kilometru. A zatim vetsina klientu jsou lide co se radi zbavily naftaku a presli na velke obsahy kvuly tomu ze je to levnejsi na provoz oproti jakekoli nafte

doplněno 02.07.12 20:43:

to: stirecek

otazka kolik vydrzi dily na nafte a kolik stoji?

KOlik vydrzi dily na nejake v6 v benzinu a kolik stoji udrzba lpg?

Moje nakldady na servis naftaku tdci a tdi jsou turbo 2x, vstrikovace a cerpadlo 1x, egr uz radsi neresim 3x vymenen a ted je e ukradenej, a na benzinech na kterejch jsem najel to same jsou olej a svicky nic vic

olaf71*

někdy se v ceně odráží i kvalita. když jsem byl naposled v servisu, tak po několikahodinové opravě v servisu, kdy jsem byl nadšený z nízké ceny,jsem doma zjistil, že vyměnili součást zařízení a zbytečně. zřejmě netušili, jak součástka funguje a proto dali novou. co si pak o tom mám myslet.

stirecek*
Black...: ne každému se lpg vyplatí, v mém okolí znám hned několik případů a pár hlav bez primazu. A nejsou to jen peníze, ale i čas strávený v servisu či několik dní bez auta. Navíc není zaručena stoprocentní spolehlivost.
doplněno 02.07.12 23:27: Blecku aspoň vidíš, ze stejně jako ty s dieslem může byt druhý nespokojený s plynem. Jinak ja s diesly jezdím pětadvacet let a problémy s motorem jsem neresil ani s jedním. Své diesly jsem měl tři a vždy stoprocentně k dispozici. Sice se říká fordem tam, vlakem zpátky, ale to v mém případě nikdy neplatilo.

 

lll*

0x

LPG se vyplatí, hovoříme-li o ceně za ujetý km. Jestli si někdo ale myslí, že ušetří, tak ani korunu. Rozpor? Ano a ne. Věc je totiž hrozně jednoduchá. Jezdím a nejsem určitě sám, jak mi kapsa dovolí. A tak jen na LPG najedu víc km než na benzín, ale úspora se nekoná, Hi.

 

vrbodol*

0x

Já měl plyn ve 3 autech a paráda,jezdil jsem asi za polovinu .V životě se mi na tom nic nerozbylo,takže doporučuji.

olaf71*

asi? já osobně vycházím ze skutečnosti a ta paráda se nekoná

martinhajek*
U tebe ne, u většiny ano.
stirecek*

Asi je to tím, že ta druhá většina sem nepíše anebo si to nechce přiznat veřejně jak Olaf

 

martinhajek*
Neznám nikoho, kdo by si stěžoval že se mu provoz na LPG nevyplatí.
des*

A co sem jako mají psát stire?Že jste ignoranti všech jiných dobrých názorů?Že všichni píšete že je plyn na ho...o?Že vlastně blbě tlamou ti co plyn vůbec nemají?Jakési divné závady se zadíráním ventilů?Mám třetí auto na LPG a vživotě jsem nelitoval.A kdo LPG nemá,tak jen HNUSNĚ závidí.JE MI VÁS líto.

stirecek*
Tak jezdi jezdi, ja ti rozhodne nezávidim. Raději budu jezdit za pět litrů nafty než za desítku v plynu. A to nemusím tahat bombu, natankuju velice rychle, dojezd mám jednou takový, do kufru naložím co potřebuju, nemusím dvakrát na emise a kontroly a když na to přijde, zaparkuju i v podzemí. A nebudu muset dvakrát měnit hlavu, jak kolega z práce, který už dnes jezdi dieslem a jen si chrochta, jak začal konečně šetřit. A to se diesla bál, jak čert krize, protože v hospodě povídali. ...
doplněno 02.07.12 20:02:

Děsi vyplatí se jen těm, kdo si nikdy nepřiznají fakt, že z dlouhodobého hlediska je nejúspornější diesel...a vo tom to je.

 

endyfrog*

0x

Pokud hodně jezdíš vůbec bych nic neřešil já měl čtyři auta v LPG a pohoda nikdy žádný velký problém max svíčky kabely nic víc žádná hlava nikdy a to mně spousta lidí říkalo že odchází hlavy ventily atd já byl spokojen ted jezdím v naftě ale sem na tom o něco hůř ale ne o tolik než jezdit na benzín vše v LPG je už dost zajištěné není se čeho bát

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]