Nejste přihlášen/a.
Jak psal martin a je pohodlnější sundat filtrbox.
4x matice víka filtrboxu M6 10klíč a sponky postranách vycvaknout,
Pak 3x M5 samojistící matice na klíč 8 (je dobré koupit ty samojistící matice nové, protože, když už nejistí, tak se vibracemi uklepoe a vyšroubuje a spadne do sání a k pístu, kde udělá paseku,ale většinou se nepovolí, ale proč to pokoušet, že? )
U patky montážního držáku motoru je jeden šroub M6, který je poslední,co drží filtrbox a pak jen odpojit hadice (není nutné povolovat sponku na chobotu). Celý se dá stranou
Pak se na karburátoru na levé straně to červené vahadlo (kolébka, kde vede lanko) vyhoupne spodem dozadu (tím se jakoby dá plyn na maximum a lanko se svěsí a pak se ten váleček na konci lanka vyvlékne.
Plynové lanko se nastavuje se značnou vůlí, aby se při maximálním stlačení pedálu pedál opíral o dorazový váleček v podlaze. Je to proto, aby nedošlo k poškození táhel a mechanismu na karburátoru vlivem silného tlačení nohou zapomocí lanka. Prostě pedál se musí zastavit o váleček v podlaze a ne o doraz na karburátoru (ten je měkký a pruží a moc by bylnamáhán).
doplněno 23.06.12 19:20:Ta vůle pedálu se nastavuje posunutím segerové pojistky (takové c čko) na lanku plynu u karbu a je dobré to vytahovat tak, že vytáhnu tu pojistku, vysunu ten plastový konec s kouskem lanka a pak teprve vyvléknu ten gumový kroužek s držáku plynového lanka na držáku plynového lanka, který je součástí na karburátoru
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.