Nejste přihlášen/a.
Zdravím.Potřebuji 4válcový benzínový motor upravit tak,aby šel přepínat i na klasické jednoduché LPG se směšovačem,tedy motor saje plyn přímo do sání přes reduktor.Napadá mě jedině to,že všechny vstřikovače napojím jednotlivě na relé se čtyřmi spínacími kontakty a tak budu spínačem vypínat nebo zapínat relé a to bude vypínat vstřikovače v případě,že motor poběží na plyn.Nebo existuje ještě jiná možnost,jak to udělat i na plyn?
Dela se to timhle zpusobem a primo se na to da koupit chytra krabicka - bezny dil u plynaru. Misto vstriku musi byt prepnuto na vhodne rezistory, aby RJ nesignalizovala poruchu vstrikovacu.
doplněno 10.06.12 13:50:Jmenuje se to tusim emulator vstriku, ale vygooglit se mi nejaky zdroj moc nepovedlo - ono je to jednak zastaraly system a jednak se dily na LPG obecne spatne shaneji (u nas pro koncove uzivatele - servisy to ma pod palcem aby na tom mohly nekrestansky vydelavat... Kdyz to pak clovek sezene v Polsku tak jen cumi, ze to stoji tretinu co tady)
Nechytejte rozumy po těch co tomu nerozumí.Je to složité.Takových všeumělů bylo mnoho a taky pěkně vyhořeli.Získat někde staré zařízení z dob cara klacka zadarmo,neznamená taky že to jde zapojit kamkoli.Na takové věci jsou odborně vyškolení pracovníci a zcela určitě jim to funguje.Mimoto je to načerno.Tedy i trestné.
Ne ne.Plyn mám v autě legálně.jen mi odešla plynová řídící jednotka a v opravně si řekli za opravu 7 000.To se jim na to vykašlu a raději to zapojím na to relé za pár kaček.Že bude svítit kontrolka řídící jednotky zas tak není takový problém.
On třeba každý neví,že stačí odpojit vstřikovače a auto na plyn jede jako dřív,jestli se nemýlím.Obyčejný reduktor nepotřebuje žádné řízení.Je napojen jen na sání motoru a podle podtlaku v sání pouští plyn do motoru.Jediný problém je ta svítící kontrolka řídící jednotky,jestli se rozsvítí.Ale vložit tam nějaký resistor snad také nebude velký problém.
Tak mi není jasné,proč se vstřikování do systému dává?To bych tedy rád věděl,protože vstřiky vydrží ca 2roky a musí se měnit,protože to hnusně mlátí.Někaký návod by nebyl?Jak vynechat vstřikovací jednotku?
mala spoteba a dokonaly chod oprozi starejm slupkam, jinak cena vstrikovace okolo 300,- za kus je komicka a to ze vydrzi vstriky jen 2 roky mejm vstrikum zapomel nekdo rict
Nevim, co jste tam puvodne mel, ale jestli sekvencni vstrikovani, tak ma uplne jiny typ reduktoru a predelat to na pasivni system jen tak nepujde. Ten reduktor ma velky vystupni tlak kolem 1 Baru a nebyva ani seriditelny, reduktory na system do sani maji vystupni pretlak velmi maly a daji se serizovat. Pak se jeste vyskytuje system, kdy jde plyn do sani ale je tam ridici jednotka a servoventil na regulaci podle lambda sondy - ale to asi nebyl vas pripad, to by tam emulator byl.
Mimochodem, jaky to byl typ co vam odesel? Nektere ridici jednotky se daji celkem levne sehnat.
pokud mas namontovany lpg neni problem nahradit pouze jednotku se vstrikovacema nebo reduktorem pri investici max 5 000,- protoze 3/4 zastavby zustává a ne vymyslet nesmysly, ktere akorat znici motor nebo zvednou spotrebu
doplněno 10.06.12 15:42:jen pro zajimavost me zajima znacka LPG z cenou za jednotku to muze bejt snad jen Prins nebo landi renzi
doplněno 10.06.12 16:34:tak si kup za 3200,- od hlpropanu klasickej podtlakovej a je to, nebo si nech u nekoho opravit stavajici jednotku budou tam nejsise odpalene (okno) ty blbosti u vývodů
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.