Nejste přihlášen/a.
Původní název otázky: Zemina s krtičin nebo koupena?
Od: anonymka1234 odpovědí: 15 změna:
já myslím že z hlediska zdraví bych určitě dal ty krtince-samozřejmě nemyslím že by jste to jedla ale ten substrát je dělaný z bůh ví z čeho...určitě se moje odpověď nebude někomu líbit ale zrovna jsem měl včera rozhovor se známým co dělá na čištičce odpadních vod a zajímalo mne kam jde ten kal-ta černá hmota co zústane a co se s tím dále děje...
Já s Vámi souhlasím. Taky jsem dávno v nějakém pořadu slyšel, že krtince jsou v dobré hlíně.
Ale nejsem odborník, jen něčemu věřím.
Slyšela jsem, že z krtinců je ta nejlepší půda. Rozhodně tím nic nezkazíte. I když v současném počasí to nebude snadné.
Ještě loni touto dobou jsem měla na pozemku kolem 100 krtin týdně. Pak se mi povedlo mizeru odchytit a zlikvidovat! Naštěstí to byl buď bezdětný vdovec, nebo starý mládenec, po jeho odstranění už žádné další krtiny nejsou. Jsem za to ráda. Ale ta hlína z krtin jinak opravdu stojí za využití.
Jaga.
Při produkci 100 krtin na jednoho krtka to musel být krtek workoholik. Není divu, že mu nezbyl čas na potomstvo
. U nás se zase zřejmě nachází ústav pro nedoslýchavé krtky, poněvadž jediný, kdo reaguje na instalované plašiče, jsem já. Krtkům jsou úplně jedno.
Nikdy bych krtka nedokázala zlikvidovat. Když už bych ho chytila, tak bych ho odnesla někam daleko od své zahrady.
@nov: to jsem si myslela původně taky. Když jsem potmě brkala po rozrytém dvorku, změnila jsem názor. Hodně změnila. Jinak na omluvu: jeho život jsem nemohla ovlivnit. Takový kovový sklopec - kleště, které se sevřely, když tamtudy lezl a...bylo po všem. Zvířata mám ráda, ale tohohle holomka mi vůbec líto nebylo. po tom, jak mi rozoral všechny mé meze. To bylo daleko horší, než kolektivizace v 50. letech, co vím z vyprávění. Jsem ráda, že je pryč. Hlavně, aby nepřišel nějaký náhradník. Jaga.