Nejste přihlášen/a.
Nevím jestli v tom nejsem sama a taky chápu, že pokud někdo čeká radu z této poradny, jde mu hlavně o obsah sdělení, ale je tu ještě někdo, komu vadí ty příšerné chyby v pravopisu, přiznávám, že mne to strašně bije do očí - nejsem ani učitelka ani jazykovědec, ale prostě mi to připadne trapné, když dospělí neumí česky - nemám na mysli hovorovou češtinu, ale perly typu papryka, kluci psaly, dobrý objed, a podobně. I když je pravda, že dnes už v řadě případů správně česky neumí ani politici , moderátoři a novináři... Ale možná touto cestou zjistím, jestli tento můj problém nemá třeba svou diagnózu na psychiatrii. Pokud ano, tak všychny promyňte
.A pěkný den všem - třeba i s hrubkami
Hrubek si všimnu, ale to je dáno profesní deformací... A v odpověď - nevadí mi. Člověk, který s jazykem nepracuje, snadno zapomene. Já se jazyky živím a kolikrát, když po sobě čtu výslednou práci, se nestačím divit, jaké perlyčki ze mně padajý... Zhruba tak. Myslím si, že lidé tady se soustředí na to, aby poradili, ne na to, aby to bylo gramaticky správně. O to nejde. A znáte sama, zejména u mužů (pánové prominou), mozek když se soustředí na obsah, forma pak malinko ustupuje...
Nehledě na to, že někdy jsou ty chyby úsměvné, a tak má rádce pomyslný bodík navíc - nejen že poradí, ale taky někomu vyloudí úsměv na tváři A to se přece taky počítá
Krásný den fšem!
Na to, jak strašně se prasí čeština na fórech jsem získal odolnost už dávno. Ale i tak mě občas nějaká perla zaskočí
Problém je i to, že člověk kolikrát neví kdo to píše. Dají se pochopit šílené hrubky u malého dítěte, časem se to snad naučí. Ale je i plno "dospělých", kterým to je jedno jak píšou a ještě jsou na to kolikrát i "pyšní" že píší tak originálně
Ano, je to tak. Také mi to vadí. Večer, když nemohu spát, mám starý mobil v posteli, naladěný na Noční linku a sluchátko pod uchem. Každý večer je jedno téma a lidé, většinou starší, volají a hovoří o něm. Vzpomínají.