Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Černá ovce rodiny

Od: tom921999* odpovědí: 6 změna:

Ahoj, já jsem Tom, je mi čtrnáct. Mám sen, že se jednou odstěhuju do Ameriky a budu tam žít jako herec. Mám na to známky, z angličtiny mám samé jedničky, jako ze všeho. V tělocviku jsem nejlepší ze třídy. Divadlu se věnuju jak to jde, učitelé říkají, že se mi to určitě povede. Rád recituju, čtu, píšu knížky a sem tam i film. Nikdo to ale nikdy neviděl a moji rodiče o tom neví. Říkají, že je to sen, který se mi nikdy nemůže splnit.

doplněno 24.10.13 19:50:

A ještě dodám, že moji rodiče mě nechtějí podpořit v ničem co dělám, vždycky mi řeknou, ať se vrátím nohama na zema stanu se třeba automechanikem jako táta. Mamka pracuje jako obchoďák s pomůckami pro zubaře. O rok starší bratr má zase sen, že se odstěhuje do Francie a ude tam žít jako kuchař a rodiče ho v tom plně podporují. Přitom je to to samé jako můj sen, akorát vyměníme stát, světadíl a profesi.

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

fisa*
hodnocení

0x

Nemůžou tě nutit dělat něco co nechceš a podle toho co říkáš jednou ten herec budeš ! :)

Můžeš říct učitelům ať to vysvětlí rodičům. :)

hodnocení

0x

Muhe. Nechci ti brát iluze, ale až přijedeš do týdle emeriky, tak s tou angličtinou ze školy "hou du jů důů" moc nepořídíš.

lidus*
hodnocení

0x

Já si sice nemyslím, že ta Amerika je země vyvolená ale za svým snem si jděte, nedejte se odradit, možná příjde zklamání a možná o vás jednou budeme číst v novinách. Znám jednoho herce a zpěváka od děcka a kdyby mi někdo řekl kam to dotáhne utloukla bych se smíchem. Dovolím si jen dodat, že jedničky na ZŠ neznamenají téměř nic, dobrý herec může na ZŠ klidně propadat.

joolie*
hodnocení

0x