Nejste přihlášen/a.
Ahoj, já jsem Tom, je mi čtrnáct. Mám sen, že se jednou odstěhuju do Ameriky a budu tam žít jako herec. Mám na to známky, z angličtiny mám samé jedničky, jako ze všeho. V tělocviku jsem nejlepší ze třídy. Divadlu se věnuju jak to jde, učitelé říkají, že se mi to určitě povede. Rád recituju, čtu, píšu knížky a sem tam i film. Nikdo to ale nikdy neviděl a moji rodiče o tom neví. Říkají, že je to sen, který se mi nikdy nemůže splnit.
doplněno 24.10.13 19:50:A ještě dodám, že moji rodiče mě nechtějí podpořit v ničem co dělám, vždycky mi řeknou, ať se vrátím nohama na zema stanu se třeba automechanikem jako táta. Mamka pracuje jako obchoďák s pomůckami pro zubaře. O rok starší bratr má zase sen, že se odstěhuje do Francie a ude tam žít jako kuchař a rodiče ho v tom plně podporují. Přitom je to to samé jako můj sen, akorát vyměníme stát, světadíl a profesi.
Já si sice nemyslím, že ta Amerika je země vyvolená ale za svým snem si jděte, nedejte se odradit, možná příjde zklamání a možná o vás jednou budeme číst v novinách. Znám jednoho herce a zpěváka od děcka a kdyby mi někdo řekl kam to dotáhne utloukla bych se smíchem. Dovolím si jen dodat, že jedničky na ZŠ neznamenají téměř nic, dobrý herec může na ZŠ klidně propadat.
ahoj Tome, musim říct, že ve 14 jsem měla taky takový sen ale postupem času se změnil a teď si říkám, že budu asi spokojeně žít u nás v Česku. Nicméně, určitě není na škodu, dokud máš dost času, ten čas nějak rozumně využít!
Zkus si třeba domluvit soukromého rodilého mluvčího domů (je to dost drahý, ale fakt se to vyplatí), nebo aspoň nějaké "penfriendy" na dopisování, třeba i z Ameriky (ten kontakt se ti i v budoucnu může hodit)
já mám hodně virtuálních přátel z různých zemí z blogu na tumbleru, ale pak existují i sítě přímo pro dopisování
Ukaž rodičům, že má cenu v tom snu pokračovat třeba tě potom budou podporovat stejně jako bráchu