Po kombuše zima

Od: Datum: 05.01.16 10:51 odpovědí: 0
avatar

Neumíte někdo vysvětlit, proč mi je, po pití kombuchy, po celém těla zima, jako byh ztratila energii? Už jsem ji zkoušela pít během života 3 x a vždycky to dopadne stejně. Mám slabou cukrovku, tak jsem si myslela, že by mi měla prospívat, ale tu zimomřivost si neumím vysvětlit. Taky mi žádný lékař nevysvětlil, proč /zásadně až po 20. hod/ když se najím, mi začne být horko. Kolikrát sním jen něco malého. Jeden lékař po chvíli řekl, že se mi zvýší tlak a to bylo všechno. Myslím, že jen střelil od boku, aby něco řekl. Proč jen večer? Přes den se to neděje.


 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.