Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Co napsat zamestnavateli

Od: vojtan odpovědí: 2 změna:
zdravim, potřeboval bych poradit s takovým malým problémem. Situace je taková, že už cca 2 roky pracuji jako brigadnik a teď člověk který pracuje na plný úvazek tak odchází a je potřeba náhrada. no a prvně byl návrh že se najde nový člověk, ale teď jsem dostal nabídku na plný úvazek jenže problém byl se školou - tu bych si z denního přehodil na sobotní, jenže to šlo přes osobu ktera teď odešla a mám problem jak oslovit zaměstnavatele že bych měl zájem ( za ty 2 roky jsme si řekli okolo 5x dobrý den ) pomocí emailu. Jenže v téhle oblasti mám problém - nedokážu si napsat o výplatu ( přijde mě to trapné ) ale jednání s vysoce postavenými lidmi nemám problém, ani s osobním pohovorem na jiné brigádu ale takhle po 2 letech "nemám tu odvahu" skrz to, že ze začátku jsem byl odmitan a pak takové to "tak teda jó!"

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Já si myslím, že by každý, kdo něco chce, měl by si o to říci. Vy nejste vyjímka. Jak přes někoho?! Máte pusu, umíte česky, tak mluvte. Řekněte co chcete, proč to chcete a co vás opravňuje si o to říci. Osobně je to pořád lepší, než mailem, na papíře. Osobní jednání, doplňující otázky z obou stran, vysvětlení, prezentace sebe. ;) Jste svéprávný, chcete, tak pro to něco udělejte. Nikoho několik vyřčených vět nezabilo. Já být šéfem, nikdy bych nevzala nikoho, kdo nemá odvahu si říci, ale musí posílat posla! Nejste žádné ořezávátko nebo podržtaška. Tak jaké pochybnosti o sobě! Narovnat se a vykročit!*hej*

vojtan
hodnocení

Tak zase tak to nemyslím že někdo za mě by to udělal. Ale teď jsem žíj do mé a zaměstnavatelovi situace - já vím všechny podrobnosti ( vlastně by se změnilo jen to, že bych změnil papír o brigádě na plný úvazek ) a zase zaměstnavatel ví, co může očekávat. Tak sejdeme se, povím že mám zájem a co mám povědět dál? Peníze apod. všechno už je jasné - v tomhle ohledu mám problém.