Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

ČSOB kontokorent

Od: tomes odpovědí: 0
Dobrý den,
nemáte někdo zkušenost se založením kontokorentu v aplikaci ČSOB smart. Když vyplním a odešlu žádost, místo aby se objevilo, zda je žádost schválena nebo ne, se jen objeví hláška "Zkuste žádost dokončit později nebo navštivte naši pobočku". Přitom jsem se na pobočce na kontokorent ptal, odpověď, že to nedělají, že musím přes bankovnictví. Děkuji

 

 

 

 


 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]