Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Obchod Huglo.cz - recenze

Od: kar1 odpovědí: 103 změna:
Dobrý den, asi jsem udělal hloupost, ale netušil jsem to... Odjednal jsem si něco ze stránek Huglo.Cz Po týdnu mi nedorazilo nic a částku 580kc jsem samozřejmě předem zaplatil. Je to podvodný eshop? Děkuji
Obchod Huglo.cz - recenze

 

 

103 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar clayman

ne, to nejsou podvodníci v pravém slova smyslu. Nakupují v Číně za pár korun a vám prodají za dvojnásobek až trojnásobek ceny. Málo zdůrazní, že své zboží dostanete v rozmerzí 30-60 dnů. Opravdu čekejte. Na 99% své zboží dostanete.

Z číny je často doprava zdarma, ale je to vykoupeno dlouhou dobou přepravy. Huglo.cz je stejné jako známější Vevio. O něm taky všichni prohlašující, že jsou to podvodníci, ale jen špatně přečetli co mají v podmínkách.


doplněno 13.03.20 07:36:

Doporučuji tam už nenakupovat a rovnou si to koupit na ebay.com nebo aliexpress.com, kde je stejné zboží, ale za podstatně nižší ceny. Navíc můžete komunikovat rovnou s odesílatelem (trackování balíčku apd) a ne se zlobit s Huglo, které patrně nemá šnaci takovou podporu stíhat. Chybami se člověk učí. Tato chyba, ale není tragická... čekejte.


doplněno 13.03.20 07:48:

Zajímavostí je, že pan inženýr už jeden takový eshop měl modelty.cz, který už zavřel... někde v poslední době a otevřel Huglo.cz

Ještě má nachystáno poridsi.cz, bezdopravneho.cz, onlando.cz, diamido.cz, whitero.cz, shopyre.cz a ještě asi dalších 10. Máme se nač těšit.

A jak tak vidím, je to stejný člověk, který má i to VEVIO *smich2* Ten tedy jede!

Obchod Huglo.cz - recenze #2
milena

Na zboží od Hugla čekám dva měsíce, dnes jsem jim znovu psala, že chci vrátit peníze, odkázali mě na to, že vlastně mohou doručovat zboží až 365 dnů po uhrazení :( takže se obávám, že jsem pozbyla 750,- Kč :(

xxxxx

k Vašemu podání ve věci internetových stránek na adrese www.huglo.cz si Vám dovolujeme zaslat následující vyjádření.

V daném případě se společnost, která internetové stránky provozuje, neoznačuje v obchodních podmínkách za prodávajícího zboží, ale pouze za provozovatele elektronické platformy, jejímž prostřednictvím nabízejí k prodeji zboží zahraniční subjekty. V tomto ohledu může být velmi ztížena vymahatelnost spotřebitelských práv zakotvených v české legislativě vůči případným zahraničním prodávajícím. Oddělení mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (ADR) České obchodní inspekce vydalo k obdobné věci nezávazné právní stanovisko, které je dostupné zde. Vzhledem k tomu, že v obdobných případech nelze očekávat úspěšné mimosoudní řešení sporu, můžeme pouze odkázat na případné další řešení sporu prostřednictvím občanskoprávní žaloby u soudu. Ten může případně rozhodnout o tom, zda lze provozovatele internetových stránek považovat za prodávajícího a uplatňovat vůči němu práva vyplývající z české legislativy.

Česká obchodní inspekce dlouhodobě spotřebitelům doporučuje, aby si před nákupem v internetovém obchodě důkladně ověřili jeho důvěryhodnost. Doporučení pro nákupy prostřednictvím internetu naleznete rovněž v přiloženém souboru. Na základě upozornění ze strany veřejnosti a vlastních zjištění Česká obchodní inspekce publikuje seznam rizikových e-shopů. Prostředí internetu je svou povahou nadnárodní a poskytuje vysokou míru anonymity. Umístění internetových stránek na doméně .cz nebo zpracování v českém jazyce neposkytuje garanci toho, že provozovatelem webových stránek nebo prodávajícím je subjekt z České republiky.

Toto vyjádření bylo zpracováno v rámci bezplatné poradenské a informační služby České obchodní inspekce. Bližší informace o poradenské a informační službě naleznete v přiloženém souboru. Informace o právech spotřebitelů nabízíme také ve spotřebitelském průvodci.

Na tuto zprávu prosím neodpovídejte. Pro případné doplňující dotazy prosím využijte elektronický formulář E-podatelny s uvedením spisové značky, která je uvedena v předmětu této zprávy.
xxx*
Zde přikládám odpověď od ČOI...objednávala jsme začátkem listopadu, za dva měsíce dorazil totální fake za tisícovku.
helenabelusoa

JJ také patřím k podvedeným. zboží za 500 nemám a peníze jsou fuč.

sary*
Lidičky máte někdo telefonní kontakt na tu dotyčnou osobu?
Taky sem Objednávala za 1185 Kč a nikde nic... Dva měsíce a nikdo nehodlá komunikovat teď sem jim psala na WhatsApp tak uvidíme ale už fakt zuřím.. A druhá otázka už někomu vrátili prachy? Dekuju za odpověďi
david1
Taky nakup za 800 a nic uz treti mesic a nejde nikde reklamovat. Premyslim, ze si z principu zajedu za panem podnikatelem
veradzikova

Též patřím mezi podvedené...objednávka byla učiněna dne 15.března 2020 v částce 697,- , placena ihned převodem za infračervený teploměr, od té doby několik urgencí, v recenzích se píše, že zboží na 99 procent dorazí, tak čekám...je září...

 

zuzikb
hodnocení

2x

Určitě nenakupujte!
Já se napálila již u Vevio.cz, které již končí..
Toto je přímo z webu ČESKÉ OBCHODNÍ INSPEKCE - RIZIKOVÉ E-SHOPY:

huglo.sk

Dle registrace i obchodních podmínek a fungování stránek se jedná o další mutaci e-shopu stejného provozovatele (ROPETA LTD, identifikační číslo (CRN): 11761407, se sídlem Enterprise House 2 Pass Street, Oldham, Manchester, United Kingdom, OL9 6HZ), který má weby vevio.cz a huglo.cz, před nimi však varuje ČOI již delší dobu. Důvod stejný, tedy z webových stránek není jednoznačně zřejmé, kdo je prodávajícím, tedy s kým spotřebitel uzavírá smlouvu a vůči komu může uplatňovat svá práva. Česká obchodní inspekce registruje vysoký počet stížností, které se těchto různých portálů stejného provozovatele týkají. Z uvedených důvodů zařazuje Česká obchodní inspekce i tuto verzi stránek stejného provozovatele mezi rizikové weby.

(30. 03. 2020)
NENAKUPUJTE ZDE!

Kde Vevio nekončí, pouze se přesouvá na jiné domény. Tyhle domény mají vždy život cca půl roku a až se nakupí nespokojenci a negativní reklama objeví se nová doména, kde je vše lautr stejné. p Ing. Zdeněk Čabla má prostě nervy a spoustu domén. Jejich seznam je zde: poradte.cz/...

Obchod Huglo.cz - recenze #3

 

hodnocení

1x

Ježíšmarjá, tady je zase naivních troubů! Kdy se naučíte číst obchodní podmínky? Skoro všechny tyhle e-shopy v nich mají dodací lhůty až 60 dní! Takže s placením před měsícem, 6 týdny apod se vám vysmějí a vy budete akorát trapní/é. A ani tahle lhůta není definitivní, existují přece objektivní potíže*smich*.

Takže místo brečení na poradně se raději naučte číst obchodní podmínky a když se jedná o český e-shop s dodací lhůtou až 60 dní, rychle z něj utíkejte, jsou to šmejdi! Nakupujte raději na e-bay, aliexpress apod. Dodací lhůty sice podobné, ale ceny třetinové a spolehlivost min. 99,99%. Osobně mám dobrou zkušenost i s obchodem LightInTheBox.com, kde za pakatel koupíte všechno možné a podmínky dodržují.

 

anomisanomis*
hodnocení

1x
Tak si počkej? To myslíte vážně? Obávám se, že tohle asi nebude stejný případ. Nevím, co jste si kde objednával Vy, a jestli máte na mysli tuto stejnou konkrétní firmu, tak gratuluji, ale asi budete jeden z mála šťastných. Pokud Vám přijde normální " Tak si počkej" čekat na něco, co má dorazit maximálně do 30 dnů půl roku,bez opakovaných ignorovaných výzev na reklamaci a vrácení peněz, rozhodně si na to počkejte. A mimochodem to, že jsem ji zaplatila a oni už věděli, že mi nic nepošlou, je hodně pravděpodné. Mě tohle rozhodně solidní nepřipadá, nehledě na zjištění, že firma má neexistují IČO , žádný kontakt, stovky stížností atd.

 

nyul
hodnocení

1x
Pokud jste zaplatili kartou požádejte o chargeback u své banky. Mně banka pomohla.

 

oreh
hodnocení

0x

Ano je to podvod! Zde info z ČOI :

huglo.cz

Z webových stránek není jednoznačně zřejmé, kdo je prodávajícím, tedy s kým spotřebitel uzavírá smlouvu a vůči komu může uplatňovat svá práva. Česká obchodní inspekce registruje vysoký počet stížností, které se tohoto internetového obchodu týkají. Z uvedených důvodů zařazuje Česká obchodní inspekce stránky mezi rizikové.

Prověřování z mé strany proběhlo bohužel až po platbě - jsem - 4000,-

leni111

Dobrý den, taktéž jsem byla podvedena. Objednávku jsem odeslala ve čtvrtek 26.3.2020 a myslela jsem si, že roušky dorazí v pondělí max. úterý. Až dneska jsem zagooglila a zjistila tuto skutečnost. Zaplatila jsem jim necelou tisícovku. A podle tracking no. je balíček v Číně, myslela jsem si, že mají vše skladem. :((

priklad1*

Za 1000 Kč by bylo tak 75 roušek a přišly by asi úplně stejně tak za 2 měsíce

aliexpress.com/...

silvie2222

Taky jsem obednala a nic zaplaceno. Nikde nevam neodpovi, takze jsme priosli o penize. Nemaji tu soudnost podvadet lidi. No poresim to s pravniky. Hanba Tahat z lidi penize a to jen chtela dcera blby sluchatka-

monula

Je to tak. Taky jsem objednala 2ks dětských roušek. U zboží byla uvedena sleva 50% tak jsem je objednala. Ale ve finále jsem zaplatila celou částku bez slevy. Navíc bylo uvedeno 5 ks skladem. Ale už se neobtěžovali napsat skladem u dodavatele. A když jsem jim psala emaily vůbec žádná odpověď. Takže čekám, jestli vůbec nějaké zboží příjde. Za ty drahé penize! Zloději! ĆOIku na ně! A pořádnou pokutu!

koneren
Nevím,zda je to či není podvod, ale dodací lhůtu mají u každého produktu v záložce přeprava a dodání uvedenou 5-40 pracovních dnů od přijetí platby. To že se jedná o zboží s číny je ihned zřejmé.
Obchod Huglo.cz - recenze #4
priklad1*

V poslední době je dodací lhůta z Číny 60 dnů. Někdy taky má obchodník nemalou lhůtu na přijmuti objednávky. Některé zboží objednané v březnu bylo již doručeno. Ovšem některé objednávky z ledna nic. Asi záleží na lokalitě. Každý obchodník je odjinud. Totiž již dva obchodníci se ozvali, že Systém kvůli koranoviru toto nerespektuje a u v některých starších objednávek respektuje dodací lhůtu 60 dnů až od 15. března a tato dovrší v polovině května.

 

monikahajkova
hodnocení

0x

Dobrý den, požádala jsem o vrácení peněz, objednávku jsem provedla 3.3., přišla mi informace, že moje zásilka je na cestě, ale číslo zásilky je nedohledatelné. Bohužel v době objednání jsem ještě žádné negativní recenze nenašla..:( Vyplnila jsem formulář na vrácení peněz, napsala jsem dva emaily, stále bez odpovědi. Nyní budu čekat 30 dní na to, jestli mi vrátí peníze... Mám se obrátit na ČOI?

Děkuji moc za radu

První reklamaci můžete zkusit uplatnit cca 3. dubna tj po měsíci pokud nemají v podmínkách 60 dnů na doručení, pak až 3. května... Huglo to objednalo v Číně (snad) a ti mají takhle dlouhou dobu doručení. Musíte počkat a příště nakoupit jinde. ;)

irena*

Dobrý den, také mám zkušenosti že nekomunikují a peníze nechtějí vrátit, Omylem jsem zaplatila dvakrát. Nejprve že mám vyplnit protokol, který jsem vyplnila, odeslala a prý odpoví za 2 -3 pracovní dny a je to skoro 14 dnů a nic. Napsala jsem jim 2 emaily, dnes jsem dala poslední výzvu jinak se obrátím asi na ČOI nebo nas Policii. Prosím o radu kam se mám obrátit. Děkuji

nekdonazlobeny

Dobrý den, zboží zaplaceno 4.2.2020, dne 5.3.2020 napsali, že zásilka je ztracena, dodnes nekomunikují a peníze 1697,-Kč nevrací. Nedoporučuji, obrátím se na ČOI .

priklad1*

Nazlobený asi tak na sebe. Škoda že nevím co bylo v objednávce. Objednat přímo v Číně tak by to stálo tak 3 stovky a záruka doručení zboží, nebo vrácení peněz

priklad1*

Aliexpress 200 Kč

aliexpress.com/...

Huglo 589 Kč po 60% slevě

priklad1*

A i Aliexpress podražil. Dnes je to již 300 Kč. Pořád o dost méně než Huglo

jajajajaj

Take se obracim na COI zlodeji to jsou

 

hodnocení

0x

Platba předem je normální. To musíte udělat i u AliExpress, Wich a jiných. Platíte v dolarech. Teda Vy zaplatíte normálně korunou a banka přepočítá a odešle v $. A toho se asi lidé nejvíc bojí, nebo co. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč nakupují u těchto překupníků, u kterých mají zboží o hodně dražší a nemají žádné výhody. Pouze to, že si myslí, že když to zaplatí v korunách, tak je to český prodejce, který je spolehlivý.*ee* A tady dělají tu největší chybu a nechají se nachytat. Ale když nad tím tak přemýšlím, tak ani nejde o to nachytání se, ale o to, že dotyčný člověk vůbec nic nečte. Viz tazatel. Ten ani neví, že dodání zboží není do týdne, ale spíše do měsíce a déle. Podle mne si myslí, že objednal v tuzemském e-shopu. Takže čekejte, možná že Vám zboží ještě přijde, ale nepočítejte s tím, že to bude odpovídat té kvalitě, kterou si představujete. Ale zrovna u tohoto překupníka se dá očekávat, že to zboží ani nedojde. Jediné co můžete dělat je čekat a už nikdy v tom obchodě neobjednávat. Pokud zboží nedojde, peníze zpátky nedostanete.

 

petrz*
hodnocení

0x

Obrátil bych se na ČOI, od toho ten úřad existuje.

jitkahruskova

Odpovídám na předchozí příspěvek. Na ČOI je zcela zbytečné se obracet , protože vám odpoví , že tyto podvody neřeší a máte se obrátit na občansko právní instituce. Takže stejně nic nevyřešíte . Já jsem si ztěžovala na Vevio.cz , poslali mi místo kabátu nějaký hadr a Ráj prádla,, kde mi nevrátili po několika urgencích peníze zavrácené zboží.

Obchod Huglo.cz - recenze #5

 

katty*
hodnocení

0x

Zkoušela jsem u nich veškerou komunikaci jak přes telefon, email i messenger. Na messu se ani po 3 týdnech nikdo neozval, o objednaném znoží není žádné info skoro 3 týdny, žádný email nic. Ještě chvíli počkám jestli se neozvou, jinak bude asi návštěva na jistém úřadě.

maros
Dobrý den,prosím můžete mi sdělit na Huglo.cz
Kontakty?
Nikde je nemohu najít.
Moc děkuji
603947874
Berger
halina
Dobrý den. Taky vás poprosim o veškeré kontakty na Huglo.Děkuji
e-mail:hzmurkevyc@gmail.com

 

lamas
hodnocení

0x
Největší podvod je,že nejde stornovat platbu(objednávku).Jejda něco se pokazilo mě fakt nezajímá.Dejte si všichni pozor.Lakají lidí na info že je vše skladem,ale bohužel na jiné planetě.A v době kdy roušky nejsou si doby dodaní,ktera je 100 let si fakt nevšimne te.Lidský hyenismus opět v praxi.
bromova

Taky jsem naletěla 31.1 jsem si objednala a máme tu duben akde nic tu nic ! na email nereagují, přikláním se k hromodné žalobě!

janzemanek
01.04.20 14:45

Taky

mariefiedlerov

Nic jsem si neobjednala (jen jsem se koukala) a stále po mně chcete peníze! Buďte tak hodní a už mě neotravujte

janajvorcekova

Objednala jsem zboží 19.2.20 a mám stejnou zkušenost. Nekomunikují, zboží nemám...připojím se k žalobě. Stále mají reklamu na FB.

priklad1*

Čína uvolnila odesílání od 15. března a k tomu 60 dnů. Je čas do poloviny května. Čekej.

 

priklad1*
hodnocení

0x
kareltriska

Dobrý den ,

také jsem se asi nejspíš spálil s firmou Huglo , je to asi 14 dní co jsem si u této podvodné firmičky objednal repirátory a t z důvodu že inzerovali odesíláme zboží na vaší adresu do 24 hodin ale bohužel jsem do dnešního dne nic neobdržel , jsou to podvodníci objednávají vše na Wish a zadají dodavateli vaší adresu a nic víc je nezajímá , nemají žádné sklady a nebo něco podobného , takto může podnikat ,,podvádět ,, úplně každý , nechápu jedno že jim obchodní inspekce nezakáže podnikat ale ono by to bylo zbytečné jednu firmu by zrušili koupili by jsi další s.r.o.a pokračovali dále. bylo by dobré se spojit a podat hromadnou žalobu na pánové a hlavně v dnešní době když jsme v krizové situaci a každý schání respirátory , roušky jen kde se dá a naivně věří těmto šmejdům , proto bych navrhoval aby jsme se spojili a podali hromadnou žalobu myslím a jsem o tom přesvědčen že by nás soudní systém s tímto nevyhodil protože tato firma využívá lidí v krizové situci

priklad1*

Asi mají pravdu. Skutečně teď Čína již zase odesílá brzo. Jenže dodací lhůta je 60, ale taky mám 90 dnů.

jitkahruskova

Objednala jsem si též u firmy Huglo a ve výpisu jsem zjistila ,že peníze odešli do VB do Manchestru , do nějakého podniku , který se zabývá oděvnictvím a určitě ne výrobou roušek.!

halina
Dobrý den. Také mam problem s firmou Huglo.Chci odstoupit od smlouvy, a mam na to právo.Za zboží jsem zaplatila 9.1.2020 na sumu 1151kc, půlka dorazila 20.4.2020 a 2×bonsaj jeste nedorazil.Kontaktovala jsem Huglo, a vyplnila formulář, v kterém není možnost odstoupit od smlouvy v 14-denní lhůtě , takže reklamace byla zamítnuta. Poraďte, prosím jak mam postupovat dál!Zbývá mi ještě 4dni na vrácení zboží

 

dansa*
hodnocení

0x

Dobrý den,

Pokud budete někdo podávat žalobu na huglo,tak se k vám přidám. Též jsem naletěli.

Děkuji

julie*

Dobrý den všem,

i já se přidávám s negativní zkušeností. Pokud by se podávala žaloba, ráda se přidám. Musí se překročit částka 5 000 Kč, aby to policii zajímalo.

Pokud má někdo zájem, napište.

cher
Také bych se priklanela k hromadné žalobě. Naletela jsem, bohuzel. Zaplatila jsem částku 656 korun
terrunaberruna

Dobrý den, ráda bych se k vám přidala.

jakubkadanik
I já se přidávám. 2x 1057,-. Bohužel jsem první platbu poslal bez variabilniho symbolu a na jejich výzvu poslal druhou se symbolem. Chyba ale tohle by nemelo procházet. Žádná komunikace. První platba 18.3.2020 a druhá 24.3.2020.
janina14
Taky bych se pridala poslala jsem castku 890 kc
adellaym
Lidičky také se přidávám objednávka provedena 1.1 2020 a do dnes nic a vůbec ani nereagují.. Takže pokud jste zde někdo kdo chce též podávat tak mě kontaktujte na email adellaym888@gmail.com a domluvíme se tam pokud nás bude víc klidně bych udělala nějakou skupinu.. Ale určite bych to nenechala jen tak
miska*
Dobrý den,také se ráda přidám. Uhradila jsem něco málo přes 1300. Dělají mrtvého brouka a nereagují.jejich 24/7 je je automat,který nic neřeší.
murka

Dobrý den, ráda se přidám, zaplatila jsem před 3 týdny, vše dle instrukcí, správné číslo účtu i variabilní symbol. Od té doby mi chodí upozornění na mail i sms o neuhrazené objednávce, dnes "poslední upomínka". přes online podporu jsem již 2x nahrála potvrzení o úhradě, aby "mohl jejich pracovník spárovat". Nic, komunikace pouze s robotem. Takže 1541 Kč pryč ::/ Tohle nesmí prpcházet, i když jsme si měli ovšřit solidnost eshopu

capcsi
Dobrý den, taky bych se chtěla připojit.
Objednala jsem 17.2, objednávku poslali 24.2. Zatím je má objednávky prý letecky dopravovana do ČR.
Další objednávky ze dne 19.2., kterou už mi zasilali se 27.3 zrušila. Nevim teda kým, zda mým nedopatřením. Ale na žádost o vrácení peněz nereagují. Skoro denně jim píši.
halina
Také se přidám k žalobě na e-shop Huglo.Dekuji
olijaro

Dobrý den, pokud budete podávat hromadnou žalobu, přidám se (v hodnotě 1.000,-) . Prosím, kontaktujte mě

 

josefkubela
hodnocení

0x

Od jmenované fa. Huglo.cz jsem 27.2. 2020 objednal Hyg. roušku na ústa za 199.-resp. 257. Kč na dobírku

číslo obj. 624778 - číslo zakázky - 34402. Zatím nic nedodali není dovolání .

POZOR ŠMEJDI !

priklad1*

To by člověk nevěřil kolik lidí touží se nechat zesměšnit.

To je kšeft.

Pravděpodobně jeden kus za 199 Kč

huglo.cz/...

A tady 10 kusů za 170 Kč. Pošta taky zdarma

aliexpress.com/...

Pochopitelně že z Číny přijdou. Trvá to trochu déle. Možná už nebudou potřeba

Aspoň jste nepřišel o peníz, když na dobírku :)
priklad1*

Já zase pochybuji, že ten obchod posílá na dobírku. Jedině platba předem.

 

elena
hodnocení

0x
Dobrý den, také se přidávám. 15.3. jsem provedla online platbu asi za 500 Kč za objednávku. 16.3. jsem psala na kontaktní e-mail s žádosti o změnu objednávky. 26.3. přišel mail, ze se moje objednávka se expeduje přes PPL. Podle čísla objednávky se nic nedohledalo. Psala jsem na messenger a bez odezvy. Pokud bude někdo podávat trestní oznámení, přidám se.

 

tat
hodnocení

0x
Také jsem naletela. Bohuzel jsem si neprecetla recenze na tento e-shop. 16.3 jsem provedla objednávku za 656 kc a 19.3. ji uhradila. Poté jsem objednávku stornovala, ale penize stale nemam a mit ani nebudu. Komunikace z jejich strany žádná.
jakubkadanik
Po přečtení několika příspěvků jsem také naletěl. První platbu jsem poslal bez variabilniho symbolu a na jejich výzvu zaplatil podruhé. Samozřejmě se var. symbolem. A samozřejmě nic. Dvakrát 1057,-

 

terrunaberruna
hodnocení

0x

Bohužel jsem také naletěla. Objednávku jsem sice zrušila ale peníze nikde a komunikace žádná. Pokud by někdo podával žalobu, ráda se přiadám.

 

martin13
hodnocení

0x
Dávejte si bacha sou to z..di, bohužel jsem zboží zaplatil hned v den objednání 744 Kč do dnes nemám ani peníze a ani zboží,. Stále chodí email a SMS abych zaplatil, tel. uvedený nemají a email odeslat nejde takže bacha pokud někdo bude podávat trestní oznámení tak mě kontaktujte na email Martin1Stepanek@gmail.com rád se připojím, dostat je do ruky tak by dostali pořádnou nakladacku parchanti

 

veve
hodnocení

0x
Objednala jsem a zaplatila 21.1.2020 Plysaka za 250,-
Balíček přišel až včera 2.4.2020, z Hongkongu..po 30 dnech mě po emailu kdy jsem je urgovvala ujišťovali, že balíček určitě dorazí ve lhůtě až 40 pracovních dnů od přijetí platby.. Tak jsem čekala a pak zase psala, mockrát, bez reakce a najednou opravdu přišel... Ale ta doba a komunikace hrozná.
priklad1*

Možná tenhle za 300 kč

huglo.cz/...

Tenhle za 150 Kč, dodací lhůta stejná, poštovné stovne zdarma

aliexpress.com/...

 

monula
hodnocení

0x

Ano jsou to zloději!

Možná by nebylo špatné, kdyby se nás sešlo víc a podali stížnost na ČOI. Mohli by jim napařit pěkne mastnou pokutu!

priklad1*

Aby byl někdo zloděj, tak se musí nalézt blbec, který se nechá okrást

sabina
Dobry den,přidávám se,taky jsem naletěl a Hugo.cz.923 kč..

 

tamara*
hodnocení

0x
Dobrý den, 2 respirátory objednány a zaplaceny před 3 týdny, stále nic. Na stránkách psali, že zboží přijde do 2 dnů. Až v e-mailu po zaplacení jim těch dnů jaksi přibylo. Jsou to ku... V době celosvětové sbow dělat z lidí blbce. Klidně se přidám k hromadné žalobě.

 

marketa*
hodnocení

0x

Dobry večer,taky neustále čekáme...Objednávka je v přepravě,ale nelze dohledat...Z února a března,vše za 3 000,-Komunikace žádná,přidávám se k popřípadné žalobě.

 

eedcziteka
hodnocení

0x
Též se přidám 820.kč a měsíc nic

 

yv1
hodnocení

0x

Dobrý den, ano je to podvodný je-shop. Objednala jsem 25.2. 202 60ks roušek!, v pátek 16.4.2020 mi došlo 6ks za 1047Kč bez jakéhokoliv daňového dokladu v nehygienickém obalu - volně v sáčku. Bohužel jsem naletěla podvodníkovi.

 

miloslavherbry
hodnocení

0x

koupil jsem triko...Simpson H., dle popisu bavlněné...

bohužel po cca 40 dnech opravdu přišlo...

VELEBNOSTI CHCE SE MI ZVRACET...žadná bavlna...UMĚLOTINA HNUS,

NIKDY VÍCE

priklad1*

Koupil jsem boxerky. Velikost se pochopitelně musí brát podle centimetrů. Jsou perfektní. Objednám další

 

petra*
hodnocení

0x

Taktéž mám špatnou zkušenost - zboží objednáno a zaplaceno 2/2020 do dnešního dne zboží nedošlo.Na email přišla jen automatická odpověď na co máme ČOI když mohou bez postihu fungovat takový šmejdi?!

 

helena*
hodnocení

0x

Taky jsem asi po trech mesicich od hugla dostala balicek s jednou detskou rouskou ze 6 kusu, co jsem si objednala. detska rouska stala 249 kc a zaplatila jsem za ní ve finale 800. Bohuzel az ted ctu tady recenze a je mi jasne, ze na muj mail nejspis reagovat nebudou. Taky si rada pridam k hromadne žalobě

Obchod Huglo.cz - recenze #6
Obchod Huglo.cz - recenze #7

 

andula
hodnocení

0x
Dobrý den, já už jsem celkem zoufalá, Huglo vůbec neodpovídá na e-maily zboží stále není doručeno. Zboží jsem objednavala 17.3 dnes je 23.4 . Zboží jsem 17.3 ten den co jsem to objednala chtěla stornovat napsali mi ze to nejde. Do teď mi zboží nepřišlo nikdo nereaguje na moje e-maily . A když se podívám přes jejich stránky. Kde mám svoji objednávku ,tak mi to teď ukazuje ze i jednička byla zrušena. Ale peníze nikde.
etana*

A to vám nebylo ani divné, že nikde roušky nejdou sehnat, ani v Číně, a obchod (nejen tento, ale i mnohé podobné, které se najednou vynořily na netu) jich nabízí tisíc v tisíci vzorech?

Jistěže je možné podat TO, zadat podnět ČOI a podobně, ale ujišťuji vás, že tenhle boj s podvodníky nevyhrajete. Je zázrak příspěvek nad vámi, že vůbec dostal někdo aspoň jeden kousek látky a je záhadou, proč vůbec se podvodníci namáhali.

 

zuzana*
hodnocení

0x

Dobrý den,

také jsem naletěla. Objednala jsem 10 ks roušek za 237 Kč. Po asi 50 dnech mi přišla 1 ks jednorázové roušky z Číny. Reklamovat nic nelze, protože přes jejich www rozhraní na zprávy nikdo nereaguje a na mail se odpovědět nedá. Takže asi tak. Naštěstí mě tento podvod stál pouze 237 Kč. Zkoušela jsem reklamovat platbu přes Českou spořitelnu, ale tím, že jsem to platila z účtu, tak s tím nic neudělají. Prý obrátit se na policii..

 

dominika5
hodnocení

0x

Dobrý den, objednala jsem si 17.3.2020 dva respirátorky a dnes 27.4.2020 dorazily na zásilkovnu blízko mého bydliště (také překvapení, nečekala jsem, že to přijde na zásilkovnu, ale mně jako balíček do ruky), už jsem psala trestní oznámení, tak unikli o vlásek :D Každopádně ceny přemrštěné, ve výsledku jsou to stejně podvodníci.

Obchod Huglo.cz - recenze #8
dominika5

Každopádně ještě doplňuji, na email mi dorazil od "CONTACT@HELLONOREPLY.COM" zpráva, v které se píše, že mi byl doručen balíček a je tam ikonka "NAJÍT POŠTOVNÍ ÚŘAD" na to neklikejte, je to falešný odkaz, který má špatnou koncovku a pravděpodobně to poškodí počítač. Uživatel se prokazuje totožností jako "Česká Pošta", ale to jsem si ověřovala i u České pošty a tam mi potvrdili, že to je podvodný obsah, že to není od nich. Takže na nic neklikejte a čekejte, buď se dočkáte nebo ne. Emaily si ukládejte zvlášť, snažte se jim psát a pokud Vám ani po uvedené lhůtě nepřijde balíček, podejte na ně trestní oznámení, dá se řešit.

stef

Jsou to obyčejní podvodníci vaši objednávku udělají na čínském obchodě za přemrštěné české ceny.Objednala jsem si jednorázové desinfekční ubrousky a přišly ve velikosti 2x5cm to není ani na brýle.

 

marieb
hodnocení

0x

Dobrý den všem kdo čte tuhle recenzi. Tohle není čestný eshop. Na stránkách HUGLO.CZ

jsem si na začátku pandemie objednala roušky, pro manžela respirátor. Zboží sice dorazilo

ale cca po 6ti týdnech z Číny. Je to podvod. Kdybych to věděla ušetřila bych pěkných pár stovek.

 

michalcermak
hodnocení

0x
Huglo.cz nikomu nedoporucuji. Dnes mi po 6 mesich prislo me zaplacene a objednane zbozi, a opravdu si myslim ze jsem na tom jeste oproti 90% zakazniku vyhral utikejte z tech webu lidi...
verag

Já jsem jim taky náležela,objednala jsem si koncem března 3 ks roušek v částce 715 Kč, zboží je stále na cestě ke mně. Objednávku jsem už před 3 týdny zrušila,ale nikdo se mnou už nekomunikuje! Chtěla bych se taky přidat k žalobě nebo se obrátit na ČOI. Dekuji

 

ladkajanstova
hodnocení

0x
Dobrý den také jsem bohužel naletela objednala jsem si kabátek jarní u obchod Huglo.Vsimla jsem si bohužel až po odeslání platby 760kc ale už mi neodpovídal jen nějaký automat.Po měsíci mi přišel balíček z pošty a hned mi bylo jasné že to bude šmejd. Katastrofa materiál zmuchlany slabý ani podlahu by s tím nešlo vytrit. A co teď kam mám poslat zpět? Děkuji za odpověď

 

ondrejpech
hodnocení

0x

Dobrý den, objednal jsem tam zboží a zaplatil (šlo o jeden kabát za 900. Zdálo se mi to levné, ale říkal jsem si přinejhorším mi vrátí peníze. Dodnes (je to 40 dnů od objednání) jsem nedostal ani zboží ani peníze zpět. Urguji prostřednictvím elektronického formuláře, ale je to zřejmě podvod, neboť to psalo Čekejte 30 dnů, někdo od nás se Vám ozve. Na vše odpovídá robot, živého operátora se nedočkáte. Recenze jsou falešné a firma pravděpodobně neexistuje. NENAKUPOVAT!

 

fabrizio
hodnocení

0x

Ano, Huglo.cz je podvodný eshop, také jsem naletěl, 8.3.2020 jsem (blbec) zaplatil cca 500,-Kč za tričko AC/DC a dodnes nemám ani peníze , ani tričko. Jen nic neříkající přiblé odkazy, pořád dokola !

 

anomisanomis*
hodnocení

0x

Firma Huglo.cz, jak zde již mnohokrát zaznělo, jsou skutečně pouze a jen podvodníci. Objednala jsem si u nich zboží v prosinci, nic se nedělo, tak jsem kontaktovala jejich email, na který tehdá někdo jednou a naposledy reagoval, najednou má zásilka, která měla být doručena během pár dní, byla údajně vyřízena - což znamelo, že ji odeslali prý někde z ciziny a měla být doručena nejdéle do půlky února,což už samo o sobě vypovídalo o nesolidnosti. Samozřejmě nepřišlo nic. Ano, je to moje osobní chyba, že jsem si neověřila věrohodnost stránek e-shopu. Posléze jsem dohledala konkrétně tuto "firmu" jmenovanou na stránkách ČOI. Jediné, co je na tom skutečně smutné je, že to v závěru ani tu ČOIku vlastně nezajímá a člověk nemá žádné dovolání. Ano, ví se o tom, ale dále si tu někde vesele fungují a nikoho to nezájímá a nebude s tím nic nikdo dělat, jako ČOI či policie. Těch podvodů už muselo být natolik, že přece musí být jasná prokozatelnost podvodu.

Pokud se koná hromadná žaloba, určitě se přidám. S.

priklad1*

V čem vidíš podvod. Podvod z hlediska zákona je pokud by v okamžiku kupní smlouvy nabízející věděl, že ty zaplatíš a on nic nedodá. Dnes jsem objednával z Číny a největší spokojenost a dodací lhůta je 90 dnů. Tak si počkej.

Jen tak mimochodem. Před 14 dny přišel dron. Za pár dnů se i při vypnutí točila vrtule. Reklamoval jsem. Ani ne za 12 hodin napsali že vracejí peníze. Objednal jsem nový. Bohužel ČNB zvedla kurs skoro o 2 Kč.

 

marketa1976
hodnocení

0x

dobrý den objednala jsem si dva produkty od firmy huglo a přišlo to Markéta praha4

 

nikola*
hodnocení

0x

Zdravím, asi jste naletěl jako ostatně spousta z nás. Balík jsem platila také převodem, jelikož dobírka vlyvem virusu nebyla možná. Balík jsem objednávala už skoro před 3 měsíci a stále řeším tento problém. Ovšem bez úspěšně! Podpora 24/7 je uplne na ho*no! Balík se mi ocitl v Belgii a asi po tydnu čekání koukám znovu a balík byl nenalezen objednávka zrušena. Žádná reakce z jejich strany. Přímo nulová. Peníze proletěly jen tak oknem stejně jako nedoručená objednávka. Ovšem jiný kontakt než podpora 24/7 není. Pokud něco vyřešíte ráda si přečtu jak jste to dokázal. Přeji hezký zbytek dne.

elsa*
Měla jsem objednaný luxusní kardigan. Dorazil ,ale kvalita hrůza . Zboží vůbec neodpovídá popisu. Hrůza hadr.

 

richp
hodnocení

0x

Dobrý den, 2 objednávky nedorazily. Na jednu už nám vrátili peníze. O další vratku peněz jsem dnes žádal, protože nedorazila ani druhá objednávka. Vůbec nekomunikují, k žádosti o vrácení peněz nepřišlo ani potvrzení do mailu. Na dotaz prostřednictví formuláře na stránkách e-shopu huglo.cz také žádná reakce. Zkuste vyplnit formulář na vrácení peněz (viz. reklamace/vrácení zboží). Rozhodně již nikdy nebudu u huglo.cz nic objednávat, pouze ztracený čas. Snad přijdou aspoň peníze zpět.

 

mariankousal
hodnocení

0x

Pokud si někdo chce stěžovat na Huglo.cz a podobné, může přímo u majitele:

Ing. Zdeněk Čabla
Lacinova 650/4, Slaný, 27401, CZ

Je to pěkná chobotnice jakou má klan Čablů za/pod sebou.

 

zdenaher
hodnocení

0x

Začátkem března jsem objednávala u Huglo 10 ks roušek. Přišla mi jedna jediná, takže mě přišla pěkně draze. Reklamovala jsem několikrát, posílala několik mailů, e-shop ovšem vůbec nereaguje. Jsou nespolehliví. NEDOPORUČUJI!

 

sijm
Velmi ráda se přidám k žalobě na Huglo.cz.Zbozi mi přišlo ale kvalita otřesná. Chci vrátit peníze,ale nereagují
Nemělo by jim to dál procházet!

 

fildanovajana
hodnocení

0x

Souhlasím ! JE TO PODVODNÝ E-SHOP ! Nic neobjednávejte ! Žádná komunikace po platbě zboží a o dodání nemluvě. Taky jsem ibjednala zboží 1.4.2020 a doposud nic nedošlo a reklamace bez odezvy !

 

natalia
hodnocení

0x
To jsou podvodníci opravdu. Jíž dávno objednala jsem rousky 4 balení po 10 kusech, dostala jsem 4 ks.Psala...žádná odpověď. Zaplatila 752 kč. Moje hloupost,tet ne skáču do zaplacení předem.
priklad11*

Zboží dodal Číňan. Jenže Číňan vás neokradl. Číňan dodal to, co u něj Huglo objednal a zaplatil.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]