Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím Vás o radu ve věci ukončení smlouvy s poskytovatelem internetu. U nás ve městě se vyskytl nový poskytovatel internetu, samozřejmě je podstatně levnější než ten zavedený. Ten zavedený samozřejmě zuří a již od přírody cholerický muž, začal být velmi nevlídný i na své zákazníky. Včera jsem se telefonicky a slušně zeptala, zda pro současné zákazníky nebude mít nějakou novou, příznivější cenu, o kterou bych stála i já, abych nemusela přecházet k novému poskytovateli. Že těch 65 Kč, což je rozdíl mezi oběma poskytovateli, je v celém roce docela slušná částka úspory. Vychrlil na mě, že ho vydírám a co si o sobě myslím a z jakého titulu mluvím za jeho zákazníky,...no prostě arogantní hulvát. Dnes jsem se telefonicky dotázala jaká je u nich výpovědní lhůta a on mě odkázal na jeho smluvní podmínky, kde se samozřejmě nemluví o počtu měsíců, ale o zákonech č. 127/2005 Sb., č. 89/2012 Sb., obč. zákoníku. Poradíte mi někdo? Děkuji.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.