Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, rád bych se na Vás obrátil s prosbou o pomoc. Zkouškové trvá do 10. února a ještě jsem se nezačal učit. Mám tak 6 dní na to, abych složil 8 zkoušek jen z dějin, Jsem na fildě v Praze a studuji tu historii. Jako materiály jako prezentace mám, ale těch informací je tam hodně, a potřeboval bych to ještě vypsat na pár stránek textu ke každé zkoušce. Myslíte, že by to šlo zvládnout ještě? A vy se jak učíte na zkouškové? Máte nějaký tahák nebo fýgl jak zhustit dejme tomu 70 stran textu na pár stránek? Přece ústní trvá 15 minut a to se vše odříkat nedá? Nějak metoda jak na to? Myslíte, že to jde stále zvládnout, abych neházel flintu do žita?
Už dost, trolle!
Nemáš na to, vyhodí tě. Původní dotaz jsi psal 25.1., během tohohle týdne jsi mohl jednu zkoušku, možná dvě, zvládnout. Židle za pokladnou čeká! Já už jsem ti radila dostatečně, systémem "přemýšlím nad minulostí tak intenzivně, že nemám čas na přítomnost"neprojdeš nikde a nikdy. Osm zkoušek během týdne prostě nedáš, pokud ses na to ještě ani nepodíval. Pokud máš jednu otázku třeba na čtyři stránky a ty odříkáš - v rámci tvého geniálního systému - půl stránky, tak prostě letíš. Mimochodem, co jsi za ten týden udělal krom spamování tady a přemýšlení nad tím, že na střední ses učil nazpaměť? Co čekáš za rady? Sedni si na zadnici a uč se, nebo radši ne, zvedni se, dojdi na studijní a zeptej se na ukončení studia.
Ty nepřemýšlej, jestli hodit flintu do žita, už ji odhoď a nespamuj tu!