Nejste přihlášen/a.
Hezký večer, jdu si pro radu. Na svém eshopu, kde používám WooCommerce, jsem přidala do způsobu platby i Paypal. Vše jsem udělala podle různých návodů na internetu, ale stále mi to nejde zprovoznit. Účet na Paypal je firemní, účet jsem ověřila (kódem z poznámky ve stržené platbě 50Kč), email je potvrzený.. Do WooCommerce jsem vložila email, token, a API údaje z Paypalu. Ale při nákupu a vybráním způsobu platby přes Paypal, se zobrazí stránka s chybou, viz. obrázek.
Nemá někdo tip, co jsem mohla udělat špatně? Jediné, co mě napadlo, že to Paypalu trvá déle, než to vše schválí a ověří, ale to se mi moc nezdá. (nastavovala jsem to dnes kolem 17. hodiny).
Budu moc ráda za rady, děkuji!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.