Problém by být neměl. Iron neobsahuje žádné chemikálie, které by mohly rozrušovat materiály na cestě, kudy vede chladící kapalina. Problém je trošku v lihu. Záleží samozřejmě na tom, kolik Ironu se tam nalilo. Líh se vaří při 78 stupních, což je teplota, která se bez problémů dosáhne. Způsobí to uvolňování par lihu a tím nárůst tlaku, ovšem na víčku by měl být otvor, pro únik par, kdyby se motor uvařil, takže to problém taky nebude. Množství par lihu nebude dostatečně vysoké, ani na to, aby to mohlo něco zapálit. Problém by mohl být možná jen drobný u dost starších aut, která mají těsnění podpořená pomocí Hermeticu, který se lihem rozpouští, ale i kdyby tam byl, tak je pravdepodobnost hooodně malá. Stručně: příště pozor, ale hlavu si s tím dělat nemusíte
Upozornění: reagujete na odpověď/komentář. Váš komentář primárně neslouží k odpovědi na otázku. Komentáře jsou vhodné k upozornění na chybu v odpovědi popř doplňující informace. Odpověď na otázku prosím napište jako přímou reakci na otázku (odkaz nahoře u otázky - ODPOVĚDĚT). Děkujeme.
Tato otázka je 20 let bez odpovědi. Nechceme zbytečně otevírat staré otázky, ale zároveň chceme dát příležitost opravit případné nesrovnalosti nebo moci přidat nové poznatky. Váš příspěvek bude posouzen administrátorem (což bude nějakou dobu trvat) a bude vložen pouze v případě, že bude pro danou otázku přínosem pro širší veřejnost. Děkujeme za pochopení.