Příspěvek, na který odpovídáte

Napsal: kuba*
v 07.11.05 - 23:07
Mám peroblém s poskytovatelem internetu .Už dva roky máme v baráku nataženej internet přes kabel.Do nedávna to celkem šlapalo,ale poslední dobou jsou častější výpadky a to hlavní rychlost kolísá tak že je pomalejší než přes klasickou telefonní linku.Přitom ve smlouvě mám 250kbps.Na email nereagujou a když se k nim náhodou dovolám přehazujou si mně tak dlouho,že nakonec se nic nedovím.Je nějakej způsob jak je donutit plnit smlouvu?Myslím tím třeba ČOI nebo jinou instituci,která má k tomu kompetence.
Děkuju za každou radu.

 

Zpět na otázku: Poskytovatel internetu

 

Vaše ODPOVĚĎ

Tato otázka je 20 let bez odpovědi. Nechceme zbytečně otevírat staré otázky, ale zároveň chceme dát příležitost opravit případné nesrovnalosti nebo moci přidat nové poznatky. Váš příspěvek bude posouzen administrátorem (což bude nějakou dobu trvat) a bude vložen pouze v případě, že bude pro danou otázku přínosem pro širší veřejnost. Děkujeme za pochopení.

vaše jméno: 
[ověřit nick]
 
 
váš mail:  (tento nepovinný údaj je skrytý)
předmět otázky: 

 

Při doplnění otázky/odpovědi jen o obrázek nebo přílohu nemusíte psát žádný text.
Tip: na uživatele se můžete odkázat: @uzivatel.
Můžete vložit až 3 OBRÁZKY - JPG, JPEG, PNG, WEBP, GIF, BMP (max. 3x 5MB).





Můžete vložit až 3 SOUBORY - ne obrázky! (max. 3x 3MB).






Upozornit na odpověď e-mailem.

Upozornění: Pokud neznáte pravidla poradny, neváhejte si nejdříve přečíst pravidla poradny.

Zpět

 

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]