Příspěvek, na který odpovídáte

Napsal: pavel2*
v 05.10.06 - 13:09
Tak tenhle problém jsme měli jednou taky, a mohl za to špatný poštovní server (v našem případě to byl asi Exchange). To vypadá, že provider to asi nainstaloval bez vědomí či souhlasu uživatelů. Takže ho požádejte ať to odinstaluje a ať tam dá to co tam bylo dřív. Nebo změnit providera co zajišťuje poštu.

 

Zpět na otázku: Outlook Expres

 

Váš KOMENTÁŘ k odpovědi

Upozornění: reagujete na odpověď/komentář. Váš komentář primárně neslouží k odpovědi na otázku. Komentáře jsou vhodné k upozornění na chybu v odpovědi popř doplňující informace. Odpověď na otázku prosím napište jako přímou reakci na otázku (odkaz nahoře u otázky - ODPOVĚDĚT). Děkujeme.
Tato otázka je 19 let bez odpovědi. Nechceme zbytečně otevírat staré otázky, ale zároveň chceme dát příležitost opravit případné nesrovnalosti nebo moci přidat nové poznatky. Váš příspěvek bude posouzen administrátorem (což bude nějakou dobu trvat) a bude vložen pouze v případě, že bude pro danou otázku přínosem pro širší veřejnost. Děkujeme za pochopení.

vaše jméno: 
[ověřit nick]
 
 
váš mail:  (tento nepovinný údaj je skrytý)
předmět otázky: 

 

Při doplnění otázky/odpovědi jen o obrázek nebo přílohu nemusíte psát žádný text.
Tip: na uživatele se můžete odkázat: @uzivatel.
Můžete vložit až 3 OBRÁZKY - JPG, JPEG, PNG, WEBP, GIF, BMP (max. 3x 5MB).





Můžete vložit až 3 SOUBORY - ne obrázky! (max. 3x 3MB).






Upozornit na odpověď e-mailem.

Upozornění: Pokud neznáte pravidla poradny, neváhejte si nejdříve přečíst pravidla poradny.

Zpět

 

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]