Tak tenhle problém jsme měli jednou taky, a mohl za to špatný poštovní server (v našem případě to byl asi Exchange). To vypadá, že provider to asi nainstaloval bez vědomí či souhlasu uživatelů. Takže ho požádejte ať to odinstaluje a ať tam dá to co tam bylo dřív. Nebo změnit providera co zajišťuje poštu.
Upozornění: reagujete na odpověď/komentář. Váš komentář primárně neslouží k odpovědi na otázku. Komentáře jsou vhodné k upozornění na chybu v odpovědi popř doplňující informace. Odpověď na otázku prosím napište jako přímou reakci na otázku (odkaz nahoře u otázky - ODPOVĚDĚT). Děkujeme.
Tato otázka je 19 let bez odpovědi. Nechceme zbytečně otevírat staré otázky, ale zároveň chceme dát příležitost opravit případné nesrovnalosti nebo moci přidat nové poznatky. Váš příspěvek bude posouzen administrátorem (což bude nějakou dobu trvat) a bude vložen pouze v případě, že bude pro danou otázku přínosem pro širší veřejnost. Děkujeme za pochopení.