Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

IPhone, problémy se zpětným voláním u sítě Odorik

Od: vitovec® odpovědí: 0

U iPhone A12 mini, iOS 16 /mobil. č. O2/ nefunguje řádně zpětné volání (callback) u sítě Odorik. Po "prozvonění" čísla 910 111 XXX místo zpětného zavolání "přijde" z čísla 910 121 629 jen krátké prozvonění, 2 x za sebou bez časové možnosti převzít hovor a vyhodnotí se jako 2 zmeškané hovory. Následně od O2 přijde tiše, bez baneru a signalizace s příznakem přeškrtnutého zvonku SMS, že se č. 910 121 629 pokoušelo 2 x dovolat. Kde může být problém? V nastavení telefonu nebo jeho přílišné chytrosti, že nechce, resp. komunikuje jinak s číslem, když bylo totéž, nebo podobné číslo předtím voláno? Dá se to nějak vyřešit, callback jsem často využíval. P.S.: V SIM kartě nebo jejím nastavení asi problém nebude, protože po jejím "vrácení" do staré dobré NOKII, zpětné volání správně funguje.

Děkuji za pomoc a radu, jak to vyřešit!

 

 

 

 


 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]