Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Lepsi zvuk z TV

Od: sebor® odpovědí: 12 změna:

Ahoj, na chalupe mame led TV: SAMSUNG UE 32F4000. Jsem spopkojeny jak se zvukem, tak i s obrazem, presto, kdyz si pustim nejake DVD s hudbou, tak tam nejsou halt ty basy a vubec, reprodukci hudby bych chtel o neco kvalitnejsi. Z domova mi zbyly 2 repro ze soupravy JBL SCS-178, SAT 4 Ohm. Je ale maler, ze TV nema vystup do nejakeho zesilovace. Programy chytame jak z DVB-T, tak ze satelitu. Ted se dostavam k otazce: slo by k satelitnimu prijimaci TOPFIELD TF 6000CR pripojit nejaky zesilovac, do ktereho bych zapojil jiz zminene repraky? a zvuk z DVD prehravace by se dostal pres sat. prijimac do zesilovace?Jsem laik a v dirach, co jsou vzadu prijimacich se moc nevyznam:). Nemohl by mi nekdo, prosim, kdo tomu rozumi, poradit? Diky! Sebor

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Mám podobný problém. Bohužel, než kupovat zesilovač 2x20W vyjde levněji a jednosušeji koupit celé aktivní repro, např. Genius SP-HF2.0 1255A, nebo větší. To si pak můžete připojit buď jen na muziku na audio výstup DVD, nevo spíš k TV.

jabraka*
hodnocení

0x

Asi chceš pořídit lepší basy co nejlevněji,ale je to cesta nikam.Přidat k současnému zvuku ještě jiný pomocí zcela neznámých reproduktorů nejde.Skutečnš jediná cesta je použití reprobeden s kompletním osazením a buď jejich připojení rovnou do televizoru,pokud má ještě paralelní výstup zvuku,nebo přes jiný zesilovač linkou z televizoru.

JABRAKA

mkat*
hodnocení

0x

Je tu možno ešte jedna možnosť.Ak sa trochu vyznaš ,(ak nie požiadaj niekoho kto sa tomu rozumie ),Tak rozober zadny kryt ,odletuj droty od repraka v telke a zaletuj kabel od bedni.Urob to z oboma reprakmi.Televizor potom už pôjde len na bedne.Len daj pozor aby si nezoskratova koncovy stupen v telke .Všetko rob pri vypnutom a od elektriky odpojenom televizore.

pfpetr*