Nejste přihlášen/a.
Zdravím rádce s "jednoduchým" dotazem - dá se nějak proměřit širokopásmová lambda (LSU 4.2)?
Po 4 letech spokojeného ježdění s čínskou noname za pětikilo (žádný označení na ní) začala poslední dobou pořád častěji stávkovat, vyměnil jsem ji tedy zase za nějakou z Alíku za pětikilo (na ní vyraženo číslo a Germany - a fakt přišla asi za 5 dní, takže z Číny, aspoň ne přímo, nešla). A po dvou dnech ježděni "pro kontrolu" s puštěným Torgue je problém zpět, nějdřív výpadky lambda regulace, později většinou bez funkce, občas se po startu na chvíli chytne.
Který z 5 drátů jsou napájecí a co vede těmi zbylými? K čemu je keramický odpor pod vyčnívající krytkou na konektoru, slouží ke kalibraci při výrobě?
Upřesním, že jde o oktávku 1,6/75kw AVU, kde je patřičná lambda drahá s kabelem dlouhým přes 1,5m do konektoru skoro uprostřed podlahy (skoro u zadní lambdy), což jsem už před lety upravil rozmotáním svazku a vyvedením konektoru pod kapotu pro použití jakékoli levnější sondy s kratším kabelem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.