Nejste přihlášen/a.
jsou týpkové co jen vymění brzdové desky a nepromažou vodící čepy(ideál dát nové a na inbusy, ne torxy), stejně tak neočistí dosedací plochy destiček u brzdových třmenů.
Já bych začal tou dokumentací-foťte a natáčejte videa. Pokud by byla vina autoservisu, což asi je, tak jim pohrozte, že to dáte na youtube, jsou tam týpkové, co točí videa o tom, jaké opravy servisy "provádějí" videa mají velká zhlédnutí.
Sem hned skočí mechanici že toto se stává maximálně jednou za 10 let a dělat to sám doma je kravina
Ovšem tady jde o následné škody nebo i o život (brzda neodbrzdí = vyhřátý kotouč, ložisko, zvýšená spotřeba) nebo i o život (když to nebrzdí tak ano obecné ohrožení). Takže vůbec není od věci dát jim to sežrat. TO obecné ohrožení, znalecký posudek a ČOI, živnosťák a projet kvalifikaci těch debilů co to dělali.
Přesně tohle jsou důvody proč jsem si auta začal dělat sám a podobných prasáren jsem potkal hned několik. Kokoti urazit ruce a sebrat živnosťák. Bohužel borec může tvrdit že od něj to odjelo v pořádku a hrabal se v tom někdo jinej, nic mu neprokážeš a bude vysmátej... Ale minimálně bych udělal dusno aby u něj proběhla vyšetřovačka jak od policajtů tak od inspekce.
Vůbec nemá smysl to tahat do poradny a neco ladit sám.
Nekvalitní práci reklamovat a dožadovat se opravy nebo náhrady škody, kompenzace.
Neplatí to jen pro auta , ale všechna řemesla a ojebaný práce.
Jj, reklamuj že se ti po 150 km vyhřálo ložisko hádej co ti řekne.
Reklamuj že to přestalo brzdit a rozšvihal jsi auto, když byl borec línej pověsit třmen na drát a ukroutil hadici. Například.
Nějak moc náhod najednou, hlavně borec vymění desky a při zkušební jízdě nepozná že to brzdí furt. Tipuju že si tim kolem ani nezatočil na heveru... Tohle ze servisu vypráskat. A můžete mi tu vykládat něco o profi práci a zaručené kvalitě...
Asd: nesmíš se nechat. Pokud lidi budou tolerovat nekvalitní práci a platit za ní, tak dál budou fungovat nekvalitní služby.
Já se nenechal, ale i reklamování mě přestalo bavit, protože ne vždy na to přijdeš hned, navíc snaha vyfakovat a řešit posudky aby vyfakovat nemohli je otrava i když uspěješ a nakonec to z nich vytáhneš komplet... Jsem to začal dělat sám, tak ode mně už nemaj nic. Mám svůj klid bez dohadů, udělaný líp, cenově obvykle za třetinu až polovinu a vychází to líp i časově... Mám ale výhodu v technickým vzdělání, tj. tohle nemůže každý, a na to servisy hrajou a ani ty špatný nekrachnou, kšeftů maj furt dost...
me zkurvili tuningovy vyfuk na motorce pri vymene gum, stopro jim spadl z vysky (stolu apod), delali na me dlouhy nos, kdyz jsem si stezoval ze rezonuje a chrasti hned po vymene gum... objednal jsem si origo, uz jsem si ho vymenil radeji sam, stacilo koupit 2 chybejici bity na racnu, je to des v posledni dobe, nikdo neumi nic, od potravin po techniku... co jeste vsechno se kurva musim naucit, abych nebyl odkazany na shit... Motorrka je s origo bez uprav samozrejme leniva pri rozjezdu
Buď reklamace, včetně úhrady nutných nákladů spojených s reklamací. (tam se toho vejde hodně), nebo žalobu, jak píšete, ale to musíte mít od soudního znalce popis a dobráho právníka. Co vysoudíte?
Já bych to řešil opětovnou reklamací, s náhradou škody. Určitě bych nevolil neslušná slova.
No jo. Jenze u brzd jde vazne o zivot. Nebo minimalne o zdravi. A nebo mnimalne o skody na majetku.
Sveril byste to skrz reklamaci do opravy tem samym lemplum?
A nebo si to nechat radeji odborne spravit jinde a ty penize navic brat jako cenu za ponauceni, ze k tamtem uz rozhodne ne?
Máš vůbec ponětí o čem píšeš? Na jednu stranu tu píšeš zjednodušeně a na druhou plácáš složitě.
Cizi termity pouzivati nedoporucuje se, nezname-li je suterene, jelikoz take pouziti muze skoncit fiatem, obvzlaste neni-li pisalek v dobre konvici. Vyjadrovati se tedy jako veliky suvenyr muzes, ale hrozi vysoke rizoto, ze se ti to vrati jako buzerant.
@axus
Píšu zjednodušeně, aby to tazatel pochopil-tak zvaně po lopatě. Užívám i termíny, abych obohatil nejen tazatele, ale i vás, co to s auty taky zkoušíte...
Brzd jsem udělal dost, začínal před 6ti lety, kdy jsem Alfu kupoval, stála přes rok, demontoval všechny 4 brzdy. Rozebral jsem snad do posledního šroubku. Pístky je lepší vyměnit-koupit opravnou sadu-já koupil od "Frenkit" což je Španěl, od tý doby brzdy šlapou jak ruské hodinky.
Mezitím jsem s brzdami nasbíral dost zkušeností, přečetl ale i napsal publikace(napsal jsem pro sebe, jako soubor teoreticko-praktických zkušeností--כיצד לתקן בלמים
Nepovažuji se za největšího experta, avšak klasickej českej mechoš se na mě musí dívat hodně nahoru.
A taky @asd1 by mohl o zkušenostech s "mechošeme" povyprávět takové zážitky, že by to vydalo na knihu jak od boženy němcový, jako většina lidí ostatně, zde zoufalí majitelé vozů jsou toho živoucím důkazem!
To, že jsem opravil brzdy a úplně rozebral mohu doložit snímky, co jsem dělal.
Mě pobavil tím inbusem
Nemám to na žádným autě. Mám auta i s bubny, elektrickým posilovačem, v krabici nachystaný čtyřpístky...
Bobane, s kolegou asd1 se můžu hádat do krve o jeho názoru na servis, ale neberu mu to. Vím, že jsou gauneři v tomhle oboru. Na druhou stranu dovede normálně a věcně poradit bez zbytečných keců okolo.Ty umíš trošku a mluvíš jako největší odborník na světě...
Kolegyně takhle nechávala dělat brzdy na služebním Oplu. V autorizáku. na 2 pokusy, pokaždé "něco" vyměnili.Ve finále vyúřčovány 2 sady brzdových destiček ( rozmezí 2 týdnů) a pár dalších věcí ,samozřejmě jen papírově. Zkoušeli co si můžou dovolit, reklamaci vyřídili okamžitě Faktura za 2.opravu se neplatila .
No stručne jasne,čo sa asi mohlo pokaziť? Pokiaľ nepraskla trubka alebo hadička brzd, Tak mechanik, zatlačil pri výmene obloženia piestiky do vnútra,ktoré pravdepodobne netiekli a manžety boli neporušené. Urobí to tak väčšina mechanikov. Vloží nové obloženie a ani nemusí odvzdušňovať. Koľký dajú dole dobrú manžetu z piestika dole pred zatlačením,ktorú môžu pravdepodobne poškodiť, a skontrolujú piestík,či nie je niekde len trošičku poškodený hzdzou? Bude ich málo. No a, ak sa to poškodené miesto dostane na tesniacu gumičku pri zatlačení,tak brzdy budú tiecť,buď hneď pri kontrole alebo časom pri optrebovávaní obloženia. U vás to bolo po 100 km no mohlo sa to stáť aj po 10 000 km.
přesně tak jak píše @slavco31 nepatrná rez na pístku je konečná. Onehdá, když jsem byl ještě malý a začínal, tak jsem tu nepatrnou rez pohladil smirglem zrnitosti 1000, domnívaje se, že mám vyhráno, omyl...koupil jsem opravnou sadu-nový pístek, manžetu, těsnění a odzvduš.šroubek, k tomu jsem pístek namazal speciálním masivem na pístky brzd projetkovaným
Každodenní praxe dává mým postupům 100% za pravdu
kdo umí, umí, rozhodují výsledky ne plané kecy
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.