Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
pátrám, zda se dají koupit náhradní díly na nářadí Parkside prodávané v Lidlu. Je to nějaká přebrendová jiná značka (a jaká?), že bych koupil náhradní díly původního výrobce.
Samotnou značku (náhradní díly) Parkside nemůžu najít.
Máte zkušenost?
Na servisní lince Lidl ví často houby, budiž jim práce lehká, o náhradních dílech to platí dvojnásob.
Snad většinu spotřebních výrobků pro LIDL zajištuje německá firma Kompernass, díly se dají celkem snadno objednat na jejich stránkách www.kompernass.com, konkrétně díly pro Parkside zde
Dá se objednat přímo přes Lidl. Další zjistím, až se vrátím, teď musím na chvíli odejít
Výrobce konkrétního kusu lze občas vyčíst z obalu.
Už jsem tu. Takže zavolej na tel. číslo 800 115 435 zákaznická linka Lidl, předtím si pokud možno připrav účetní doklad, popř. štítek, popř. krabici od toho výrobku. Až té paní na druhé straně řekneš, o co se ti jedná, požádá tě o identifikaci výrobku, nejlépe o 5-6 místné číslo IAN (ne EAN, nepřeklepl jsem se) a vysvětlí ti, kde ho najdeš. Pak ti dá kontakt na servisní organizaci a možná i nějaké další informace. Další už budeš řešit přímo s tím servisem, ptal jsem se přímo na náhradní díly a ona mi řekla, že je to reálné, ale že se musíš domluvit přímo se servisem.
a co konkretne potrebujes? Parkside moze byt cel nejaky obchodny nazov pod ktorym lild distribuuje vyroby.. Treba skusist viac hladat po nete..ale skor si myslim, ze sa za touto znackou prezentuju len ako taky vyrobca pre spotrebny material..teda predaju priklad 2000ks pajkovaciek ktore tie 2-3 roky zhruba vydrzia a potom konci zaruka a neostava nic ine ako kupit druhu.. Vacsinu veci maju atipyckych s inymi, ale myslim si, ze vstko je to robene v cine a ked ine o nahradny diel, tak priklad mam pajku a potrebujem hrot, tak treba pozerat specificky rozmer priklad zavit a podobne a urcite sa take neico najde aj v xx dalsich pajkovackach.. Dneska je vsetko robene tak, ze to vyraba jedna cinska firma a kazda firma ktora si to knim da vyrabat si vyrobky potom prebalujem pod svoje meno.. Priklad ak si na auto kupis nejeky remen klinovy a ci uz to bude bosch contitech alebo ja neviem aka znacka, tak vyrobca bude china malaysia alebo romania ci poland. AKurat meyle a febi myslim, ez si nechavaju svoju krajinu na stitkoch..
Dobrý den,
mám špatnou zkušenost se značkou Florabest z Lidlu.
Servisní středisko zareagovalo až po několikáté výzvě s tím, že ND nemají a tím to skončilo, více nekomunikují.
Lidl na můj dotaz ohledně ND zareagoval tak at jim pošlu jméno, adresu, email a telefon. Na to jsem reagoval, že chci ND, nebo kontakt, kde ho seženu a už se více neozvali.
Karel
Mám úplně stejný problém. Náhradní list na pásovou pilu a náhradní kotouče na brusku.
Na dotazy prostřednictvím kontaktního formuláře přijde jen automatická odpověď: Váš email jsme postoupili ke zpracování na příslušné oddělení. Už mi takové přišly tři a skutečná reakce nikde.
A v dílničce mi stojí a překážejí dva naprosto zbytečné a tím pádem i dost předražené bytové doplňky...
Náhradní díly v Lidlu nevím, zatím jsem to nepotřeboval, ale sehnat nový list na pásovou pilu by snad nemusel být až tak velký problém. Nebo spíš nechat udělat. Nechával jsi si list už někde brousit? Nebo si brousíš sám? Když najdeš po okolí někoho, kdo brousí nástroje, tak ten většinou i umí svářet listy do pásových pil. A mívají listy v metráži a svaří na délku kterou potřebuješ.
Kotouč na brusku je nějaký spešl? To tam nejde dát nějaký co je v běžným obchodě?
Náhradní díly na nářadí Parkside, poškodil se mi díl na přímočarou pilu. zavolal jsem 800 115 435, operátorka zjistila o jaký díl jde. Je dobré se připravit podle návodu/příručky nářadí jaký díl chci. Přepojila mě na servis v Německu (komunikace v češtině), tam ověření a krátký popis. Za cca 2h jsem měl telefonát zpět, že mi posílají díl a do týdne jsem měl nový díl doma. Podle mne skvělý servis.
Na pásové brusce mi odešel rotor,pokladní lístek jsem neměl,zavolal jsem na info linku,přepojili mě do servisu ,
kde podla IAN kodu technik zjistil,že je ještě v záruce,poslal jsem ji zdarma do firmy Kompernass přez UPS na jejich náklady a asi
po týdnu mě kontaktovali,že mi posílají novou,takže maximální spokojenost.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.