Nejste přihlášen/a.
Začal bych tím, že bych mu dal nový benzín. Pak bych zkusil, jestli není výfuk ucpaný karbonem, jestli je dobrý vzduchový filtr (lze krátkodobě vyzkoušet bez filtru). Pokud je tohle všechno v pořádku, tak je problém v karburátoru. Jestli už má křoviňák něco za sebou, může být ucpané sítko (je přístupné po sejmutí víka s balónkem) a jestli je v pořádku membrána. Jestli je tohle všechno v pořádku tak nezbývá, než se pustit do seřizování karburátoru. Jsou tam 2 šroubky, jeden je označen L a druhý H. mělo by stačit povolit ten L. Ty písmenka L a H jsou někdy i na krytu, ale někdy jsou jen na karburátoru a to i dost malá, ale jsou tam.
Obecně chudá směs, tj. buď ucpaný přívod paliva (filtr, trysky v karburátoru) nebo falešný vzduch (gufera na klice, vedení mezi karburátorem a válcem).
Jestli byl v nádrži benzín delší dobu, tak bych šel po palivu (biosložky v běžném benzínu vytváří pryskyřičné usazeniny, tj. lepší je před odstavením vyjet do sucha)
Trochu pomůže do benzínu VIF jako stabilizátor paliva/ čistič usazenin.
Může to být i jen starý benzín..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.