Nejste přihlášen/a.
Chci tady poděkovat všem, kteří se snaží poslední hodiny o bezpečný průjezd na silnicích.
Vyjel jsem včera v poledne do práce o hodinu dříve, přijel jsem s hodinovým zpožděním - ALE PŘIJEL! Celou směnu jsem se obával večera a poslouchal rádio s výstrahami - v noci po 22té hodině byly silnice naprosto v pořádku a průjezdné! Předem jsem se domlouval v práci, že pokud nepřijedu dnes, budu mít dovolenou... V práci jsem byl bez nejmenších potíží. Silnice jsou u nás parádně ošetřeny, v Brně pak bez nejmenšího problému!
Pokud tady je někdo ze silničářů či jejich rodinných příslušníků - Díky moc za včerejší a dnešní práci! Za mne a mých 50 km opravdu
No vidíte, mám jinou zkušenost. Od včerejška nejezdí v Brně šaliny a trolejbus (možná jak kde ale Bystrc a Kohoutky ne). Včera v 17.30 jsme jeli Vyškov-Brno po D1, místy katastrofa ale stále se aspoň pomalu jelo, ve směru Brno-Vyškov, havárka a kolona co stála byla tak 5km dlouhá. Na rádiu Impuls právě hlásili, že u Devíti křížů spadl na dálnici strom, manžel začal diskutovat jak mohl strom spadnout na dálnici a totálně ji zastavit, v této chvíli jsme sjížděli od Veselky po Hitlerové dálnici k odbočce na Žebětín, já zařvala, manžel strhl volant téměř do kanálu v protisměru, naštěstí byla silnice prázdná, ten strom co spadl nás jen líznul haluzema. Oznámeno na MP a doufám, že než to odklidili, nenarval do toho někdo. Bystrc klouzal včera i dnes, pravda, hlavní tahy byly rozsolená břečka. Já mám každý rok pocit, že silničáři jsou na zimu připraveni jen pokud ta zima nepříjde.
Nejsem silničář, ale dokážu pochopit, že nemohou být v jedné chvíli všude a proběhnutí jednoho cyklu údržby po vypuknutí kalamity nějakou dobu trvá. Navíc jsou úseky, které jsou důležitější a uklízí se prioritně. Rozumný člověk dokáže pochopit, že pokud k tomu prší a déšt sůl odplavuje ze silnice nebo padající sníh zasype právě prohrnutou silnici, vypadá vozovka za chvíli jakoby tam ani nikdo neprojel.
Tímto bych tedy rád poděkoval spíše nadřízeným těch silničářů, páč ti rozhodují a posílají dané silničáře do terénu. Konkrétně jejich dispečerům. Rozhodně si myslím že silničář v létě má fyzicky těžší práci než v zimě. Zároveň musíme poděkovat řidičům dopravních prostředků, vlaků a pod. kteří i přes nesmírné úsilí zůstali trčet na tratích. Děkuji lékařům, záchranářům, hasičům a policii, kteří v tomto počasí měli daleko více práce. Děkuji pracovníkům tepláren, správcům energetiky a vodovodních řádů, kteří udržují tuto techniku ve stavu bezporuchovosti a my, co sedíme v teple, s teplou vodou a svítíme elektřinou, můžeme v klidu relaxovat.
A taky děkuji všem, co si všimli, že je to teprve první prosincový týden, a že může být daleko, daleko hůře.
P.S. Je to jen takové povzdechnutí a zároveň zcela upřímné díky všem lidem, kteří pracují pro ostatní.
Trošku mi to připomíná dobu za komančů. Když se v novinách psalo, jak naši silničáři pracují s nasazením. Tenkrát a vlastně i dnes platí: je léto, žně, zemědělci sklízejí obilí, abychom měli chléb. Je podzim, zemědělci sklízejí řepu, abychom měli cukr. . . . je před vánocemi, poštáci mají fofr, uhlíři rozvážejí uhlí, atd atd. Světe div se, každý si dělá svou práci. Jen noviny o tom píšou méně než tenkrát.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.